Customer Care Excellence

por Cook, Sarah

This fifth edition of Customer Care Excellence demonstrates how to develop and sustain a customer-service focus. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company’s touch points can ensure successful results and satisfied customers.

Avaliações

Avalie este livro e você terá a chance de ganhar $50!

Cópias Disponíveis

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus

por Sarah Cook

Condição
New
Encadernação
Paperback / softback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 40,18

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. Customer Care Excellence sets the scene for customer care against a backdrop of increasing customer expectations, globalization and developing technology. Using international case studies and examples (including , Virgin and Aviva) it looks to define really excellent service and shows how organizations can create customer focus.
Preço do item
€ 40,18
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
Used - Good
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham Abbey, Essex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,06

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page. Used - Good. Text in French. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support the African Children's Educational Trust (A-CET). Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 8,06
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

por COOK, Sarah

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749450663
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,86

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 1,86
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Professional Paperbacks)

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Professional Paperbacks)

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749437923
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,96

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Good.
Preço do item
€ 0,96
Customer Care Excellence: How To Create An Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

Customer Care Excellence: How To Create An Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Very Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,19

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 2,19
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: Create an Effective Customer Service Strategy

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Good
Published
2002
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749437923
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,93

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2002. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 7,93
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How To Create An Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
Used; Very Good
Edição
6
Published
11/03/2010
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
London, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,18

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 11/03/2010. 6. Paperback. Used; Very Good. **WE SHIP WITHIN 24 HRS FROM LONDON, UK, 98% OF OUR ORDERS ARE RECEIVED WITHIN 7-10 DAYS. We believe you will be completely satisfied with our quick and reliable service. All orders are dispatched as swiftly as possible! Buy with confidence! Greener Books.
Preço do item
€ 4,18
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
Like New
Published
2011-01-15
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Fairfax Station, Virginia, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,93

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2011-01-15. Paperback. Like New.
Preço do item
€ 26,93
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

Condição
Used - Good
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,68

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 12,68
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780749450663
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,99

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,99
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

Condição
Used - Very Good
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,99

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,99
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence : Create an Effective Customer Service Strategy

por Cook, Sarah

Condição
Used - Good
ISBN
9780749437923
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,73

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,73
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
New
Published
2011-01-15
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Fairfax Station, Virginia, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 25,37

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2011-01-15. Paperback. New.
Preço do item
€ 25,37
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus

por Sarah Cook

Condição
New
Encadernação
Paperback / softback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 45,71

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. Customer Care Excellence sets the scene for customer care against a backdrop of increasing customer expectations, globalization and developing technology. Using international case studies and examples (including , Virgin and Aviva) it looks to define really excellent service and shows how organizations can create customer focus.
Preço do item
€ 45,71
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749450663
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 44,31

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 44,31
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 50,33

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 50,33
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence: Create an Effective Customer Service Strategy (Professional Paperback Series)

por Cook, Sarah

Condição
Usado - Good
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749437923
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 41,50

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Preço do item
€ 41,50
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence � How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

Condição
New
Published
2011
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 38,82

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page Ltd, 2011. Paperback. New. 6th edition. 288 pages. 9.21x6.14x0.79 inches.
Preço do item
€ 38,82
Nenhuma imagem disponível

Customer Care Excellence – How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

Condição
New
Published
2011
Encadernação
Paperback
ISBN
9780749457051
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 41,92

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page Ltd, 2011. Paperback. New. 6th edition. 288 pages. 9.21x6.14x0.79 inches.
Preço do item
€ 41,92