Ir para o conteúdo

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus Brochura - 2008 - 5th Edição

por Sarah Cook

Resumo

This fifth edition of Customer Care Excellence demonstrates how to develop and sustain a customer-service focus. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company’s touch points can ensure successful results and satisfied customers.

Detalhes

  • Título Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus
  • Autor Sarah Cook
  • Encadernação Brochura
  • Número da edição 5th
  • Edição 5
  • Páginas 256
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Kogan Page
  • Data de publicação March 1, 2008
  • ISBN 9780749450663 / 0749450665
  • Peso 1.15 libras (0.52 kg)
  • Dimensão 9.23 x 6.06 x 0.83 in. (23.44 x 15.39 x 2.11 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Customer relations
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2007038701
  • Dewey Decimal Code 658.812

Sobre o autor

Sarah Cook is a management development consultant who specializes in leadership, service excellence, and culture change. She is currently Managing Director of the Stairway Consultancy. She previously worked as a marketing manager for Unilever and as Head of Customer Care for a retail management consulting firm.

Mais exemplares à venda

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence:...

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

por COOK, Sarah

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749450663 / 0749450665
Quantidade Disponível
3
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,85
€ 10,25 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 1,85
€ 10,25 frete para USA
Customer Care Excellence: How to Create An Effective Customer Focus
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Customer Care Excellence: How to Create An Effective Customer Focus

por Cook, S.

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749450663 / 0749450665
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,40
€ 15,26 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:9780749450663
Preço do item
€ 3,40
€ 15,26 frete para USA
Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus

por Cook, Sarah

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780749450663 / 0749450665
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,01
€ 9,46 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,01
€ 9,46 frete para USA
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence:...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition

por Cook, Sarah

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749450663 / 0749450665
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 44,35
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 44,35
Frete grátis para USA