Descrição:
Paperback. Very Good.
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus Brochura - 2008 - 5th Edição
por Sarah Cook
Resumo
This fifth edition of Customer Care Excellence demonstrates how to develop and sustain a customer-service focus. In clear, practical language, this book takes you through how you can develop and sustain a customer-service focus within your company. Emphasizing both strategic and practical aspects of customer care, Customer Care Excellence explains how gaining customer commitment and motivating employees to deliver an excellent service at all your company’s touch points can ensure successful results and satisfied customers.
Detalhes
- Título Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus
- Autor Sarah Cook
- Encadernação Brochura
- Número da edição 5th
- Edição 5
- Páginas 256
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Kogan Page
- Data de publicação March 1, 2008
- ISBN 9780749450663 / 0749450665
- Peso 1.15 libras (0.52 kg)
- Dimensão 9.23 x 6.06 x 0.83 in. (23.44 x 15.39 x 2.11 cm)
- Library of Congress subjects Customer services, Customer relations
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2007038701
- Dewey Decimal Code 658.812
Sobre o autor
Mais exemplares à venda
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition
por COOK, Sarah
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749450663 / 0749450665
- Quantidade Disponível
- 3
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 1,85€ 10,25 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 1,85
€ 10,25
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Care Excellence: How to Create An Effective Customer Focus
por Cook, S.
- Usado
- Brochura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749450663 / 0749450665
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,40€ 15,26 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Kogan Page, 2008. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,600grams, ISBN:9780749450663
Preço do item
€ 3,40
€ 15,26
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Care Excellence : How to Create an Effective Customer Focus
por Cook, Sarah
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749450663 / 0749450665
- Quantidade Disponível
- 3
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 6,01€ 9,46 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,01
€ 9,46
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Focus (Customer Care Excellence: How to Create an Effective Customer Care)5th Edition
por Cook, Sarah
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780749450663 / 0749450665
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 44,35Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 44,35
Frete grátis para USA