Kellogg On Integrated Marketing

por Iacobucci, Dawn

Cópias Disponíveis

Kellogg on Integrated Marketing

Kellogg on Integrated Marketing

por Dawn Iacobucci

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,82

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Kellogg on Integrated Marketing merges the two streams in current marketing practice, mass branding and one-to-one relationship marketing, into a single concept. The book offers an overview of the current status of each approach, presents a vision for combining them, and gives advice for managers on dealing with specific marketing challenges.
Preço do item
€ 37,82
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

Condição
Used - Good
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,73

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,73
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

por Iacobucci, Dawn (Editor)/ Calder, Bobby J. (Editor)/ J. L. Kellogg Graduate School of Management Center for Marketing scienc (Corporate Author)/ Medill School of Journalism Dept. of Integrated Marketing communicatio (Corporate Author)

Condição
New
Published
2002
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 45,14

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons Inc, 2002. Hardcover. New. 314 pages. 10.25x6.25x1.00 inches.
Preço do item
€ 45,14
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

Condição
Used - Like New
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Reno, Nevada, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,94

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Preço do item
€ 5,94
Kellogg on Integrated Marketing

Kellogg on Integrated Marketing

por Dawn Iacobucci

Condição
New
Encadernação
Hardback
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 43,01

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. New. Kellogg on Integrated Marketing merges the two streams in current marketing practice, mass branding and one-to-one relationship marketing, into a single concept. The book offers an overview of the current status of each approach, presents a vision for combining them, and gives advice for managers on dealing with specific marketing challenges.
Preço do item
€ 43,01
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

Condição
Used - Good
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,73

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,73
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

por Iacobucci, Dawn [Editor]; Calder, Bobby J. [Editor];

Condição
New
Published
2002-11-12
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 77,00

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 2002-11-12. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 77,00
Nenhuma imagem disponível

Kellogg on Integrated Marketing

por Iacobucci, Dawn (Editor)/ Calder, Bobby J. (Editor)/ J. L. Kellogg Graduate School of Management Center for Marketing scienc (Corporate Author)/ Medill School of Journalism Dept. of Integrated Marketing communicatio (Corporate Author)

Condição
New
Published
2002
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780471204763
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 57,60

Mostrar detalhes

Descrição:
John Wiley & Sons Inc, 2002. Hardcover. New. 314 pages. 10.25x6.25x1.00 inches.
Preço do item
€ 57,60