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Kellogg on Integrated Marketing
por Dawn Iacobucci
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 0471204765
- ISBN 13
- 9780471204763
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este item
Hardback. New. Kellogg on Integrated Marketing merges the two streams in current marketing practice, mass branding and one-to-one relationship marketing, into a single concept. The book offers an overview of the current status of each approach, presents a vision for combining them, and gives advice for managers on dealing with specific marketing challenges.
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Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore
(GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9780471204763
- Título
- Kellogg on Integrated Marketing
- Autor
- Dawn Iacobucci
- Formato/Encadernação
- Hardback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 1
- Encadernação
- Capa dura
- ISBN 10
- 0471204765
- ISBN 13
- 9780471204763
- Editorial
- Wiley
- Local de publicação
- Somerset, New Jersey, U.s.a.
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2002-08
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