Ir para o conteúdo

Marketing Metrics: The Manager's Guide To Measuring Marketing Performance -

Cópias similares são apresentadas abaixo.
Cópias similares são apresentadas à direita.
Marketing Metrics: The Manager's Guide To Measuring Marketing Performance -
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

  • Usado
  • Aceitável
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible. A

Temos 18 cópias disponíveis a partir de € 4,39.

Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Farris, Paul

  • Usado
Condição
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Imperial, Missouri, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,39
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Preço do item
€ 4,39
Frete grátis para
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Neil Bendle; Paul Farris; David Reibstein; Phillip Pfeifer

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Paul Farris; David Reibstein; Neil Bendle; Phillip Pfeifer

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Farris, Paul; Bendle, Neil; Pfeifer, Phillip

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson FT Press, 2015. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para
Marketing Metrics : The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance

Marketing Metrics : The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance

por David J. Reibstein; Neil Bendle; Paul Farris; Phillip E. Pfeifer

  • Usado
  • as new
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para
Marketing Metrics : The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics : The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Bendle, Neil, Farris, Paul, Pfeifer, Phillip, Reibstein, David

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,64
Frete grátis para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 7,64
Frete grátis para
Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance (2nd Edition)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance (2nd Edition)

por Farris, Paul W.; Bendle, Neil T.; Pfeifer, Phillip E.; Reibstein, David J

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780137058297 / 0137058292
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Boca Raton, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,46
€ 5,99 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson FT Press, 2010-02-13. Hardcover. Good. This listing is for Marketing Metrics: The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance (2nd Edition) This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0134085965 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Preço do item
€ 9,46
€ 5,99 frete para
Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master

por Farris, Paul W.; Bendle, Neil T.; Pfeifer, Phillip E.; Reibstein, David J

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780131873704 / 0131873709
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Boca Raton, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,30
€ 5,99 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson Prentice Hall, 2006-04-28. Hardcover. Good. This listing is for Marketing Metrics: 50+ Metrics Every Executive Should Master This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 0134085965 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Preço do item
€ 12,30
€ 5,99 frete para
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance

por Reibstein, David

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780134085968 / 0134085965
Quantidade Disponível
2
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,79
€ 8,57 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 12,79
€ 8,57 frete para
Os clientes que pesquisaram por ISBN 9780134085968 também podem estar interessados neste item:
Edição Internacional

Intl. Ed.

MARKETING METRICS, 3rd ed.

por Farris ET ALL

  • Novo
  • Brochura
Observação
Edição Internacional
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Fort Worth, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 10,64
€ 12,99 frete para

Mostrar detalhes

Descrição:
Pearson. Softcover. Brand New. “International Edition” - ISBN number and front cover may be different, but CONTENTS are same as the US edition. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Preço do item
€ 10,64
€ 12,99 frete para