Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance Capa dura - 2015 - 3rd Edição
por Paul Farris; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
Detalhes
- Título Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Autor Paul Farris; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
- Encadernação Capa dura
- Número da edição 3rd
- Edição 3
- Páginas 464
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Pearson FT Press
- Data de publicação 2015-09
- Ilustrado Sim
- ISBN 9780134085968 / 0134085965
- Peso 1.95 libras (0.88 kg)
- Dimensão 9.2 x 7 x 1.3 in. (23.37 x 17.78 x 3.30 cm)
- Library of Congress subjects Performance - Measurement, Statistics
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2015943269
- Dewey Decimal Code 658.83
Mais exemplares à venda
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Neil Bendle; Paul Farris; David Reibstein; Phillip Pfeifer
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,72Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Farris, Paul; Bendle, Neil; Pfeifer, Phillip
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,72Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson FT Press, 2015. Hardcover. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para USA
Marketing Metrics : The Definitive Guide to Measuring Marketing Performance
por David J. Reibstein; Neil Bendle; Paul Farris; Phillip E. Pfeifer
- Usado
- as new
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,72Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para USA
Marketing Metrics: the Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Paul Farris; David Reibstein; Neil Bendle; Phillip Pfeifer
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 5,72Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson Education, 2015. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,72
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics : The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Bendle, Neil, Farris, Paul, Pfeifer, Phillip, Reibstein, David
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 7,65Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson Education, Limited. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 7,65
Frete grátis para USA
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Reibstein, David
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 13,07€ 10,27 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27
frete para USA
Os clientes que pesquisaram por ISBN 9780134085968 também podem estar interessados neste item:
Intl. Ed.
MARKETING METRICS, 3rd ed.
por Farris ET ALL
- Novo
- Brochura
- Observação
- Edição Internacional
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Fort Worth, Texas, United States
- Preço do item
-
€ 10,65€ 12,31 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson. Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different, but CONTENTS are same as the US edition. We ship fast via USPS/FedEx/DHL/Aramex Express Services. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Preço do item
€ 10,65
€ 12,31
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Usado
- Aceitável
- Condição
- Usado - Aceitável
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Artesia, California, United States
- Preço do item
-
€ 11,41€ 2,84 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible. A
Preço do item
€ 11,41
€ 2,84
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Artesia, California, United States
- Preço do item
-
€ 11,55€ 2,84 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Used - Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service. A
Preço do item
€ 11,55
€ 2,84
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Metrics: The Manager's Guide to Measuring Marketing Performance
por Farris, Paul
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780134085968 / 0134085965
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 27,30Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 27,30
Frete grátis para USA