Ir para o conteúdo

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers'
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-To-Pay for New Foods Capa dura - 2020

por Wallace E. Huffman (Editor); Jill J. McCluskey (Editor)


Informações do editor

The aim of the book is to make the authors' scholarly research in the area of consumers' willingness-to-pay for new foods that have controversial attributes easily assessable to other researchers, students, and food policy makers. It addresses issues that arise in a market with conflicting information from interested parties, scientific sources, and the media. It begins with a discussion of research methods and information issues. These results include how consumers respond to food products that are produced with new technology that lowers farmers' costs of production, enhance nutrition and food safety for consumers, or adds variety to consumers' food choices. These results arise from data collected in a series of laboratory experiments on adult subjects at various sites in the US and consumer surveys worldwide. The data include socio-demographic attributes of subjects, and their revealed willingness-to-pay in auctions of experimental foods and food products under randomly assigned food labels and information treatments and contingent-valuation survey data.

Detalhes

  • Título New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-To-Pay for New Foods
  • Autor Wallace E. Huffman (Editor); Jill J. McCluskey (Editor)
  • Encadernação Capa dura
  • Páginas 620
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial World Scientific Publishing Company
  • Data de publicação 2020-11-06
  • ISBN 9789811216718 / 9811216711
  • Peso 2.18 libras (0.99 kg)
  • Dimensão 9 x 6 x 1.31 in. (22.86 x 15.24 x 3.33 cm)
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

por Wallace E Huffman

  • Usado
Condição
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Center Moriches, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 85,96
€ 2,84 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Fast Shipping - Safe and Secure 7 days a week!
Preço do item
€ 85,96
€ 2,84 frete para USA
New Technology and Conflicting Information
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information

por Wallace E Huffman,

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, India
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 108,69
€ 4,74 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Preço do item
€ 108,69
€ 4,74 frete para USA
New Technology and Conflicting Information
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information

por Wallace E Huffman,

  • Novo
  • Capa dura
  • first
Condição
Novo
Edição
1ST
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
5
Livreiro
New Delhi, India
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 116,54
€ 9,48 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
World Scientific Publishing, 2020. 1ST. Hardcover. New/New.
Preço do item
€ 116,54
€ 9,48 frete para USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

  • Usado
Condição
Usado
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Woodside, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 152,40
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
. Papeback. Used.
Preço do item
€ 152,40
€ 3,78 frete para USA
NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION: ASSESSING CONSUMERS' WILLINGNESS-TO-PAY FOR NEW FOODS
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION: ASSESSING CONSUMERS' WILLINGNESS-TO-PAY FOR NEW FOODS

por Wallace E Huffman

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 154,04
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 154,04
Frete grátis para USA
NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION

NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION

por Wallace E Huffman

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
764
Livreiro
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 202,43
€ 9,57 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The NEW TECHNOLOGY AND CONFLICTING INFORMATION.
Preço do item
€ 202,43
€ 9,57 frete para USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

por Huffman, Wallace E./ Mccluskey, Jill J.

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 204,32
€ 11,98 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
World Scientific Pub Co Inc, 2021. Hardcover. New. 608 pages. 9.00x6.25x1.50 inches.
Preço do item
€ 204,32
€ 11,98 frete para USA
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods

por Huffman, Wallace E./ Mccluskey, Jill J.

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9789811216718 / 9811216711
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 220,90
€ 11,98 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
World Scientific Pub Co Inc, 2021. Hardcover. New. 608 pages. 9.00x6.25x1.50 inches.
Preço do item
€ 220,90
€ 11,98 frete para USA