![New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/718/216/9789811216718.IN.0.m.jpg)
![New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers'](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/718/216/9789811216718.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
- Usado
- Condição
- Usado
- ISBN 10
- 9811216711
- ISBN 13
- 9789811216718
- Livreiro
-
Woodside, New York, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
. Papeback. Used.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- Cold Books
(US)
- Nº do estoque do livreiro
- 6382402235
- Título
- New Technology and Conflicting Information: Assessing Consumers' Willingness-to-pay for New Foods
- Formato/Encadernação
- Papeback
- Estado do livro
- Usado
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 9811216711
- ISBN 13
- 9789811216718
- Data de publicação
Termos da venda
Cold Books
30 day return guarantee, with full refund including shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.