Ir para o conteúdo

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution Capa dura - 2010

por Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

This work targets the corporate strategists who need a practical framework and assessment tools for analyzing emerging markets, identifying new business opportunities, and planning strategy and execution.


Detalhes

  • Título Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
  • Autor Tarun Khanna; Krishna G. Palepu
  • Encadernação Capa dura
  • Edição 1st edition
  • Páginas 272
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Harvard Business Review Press, New Delhi
  • Data de publicação 2010-04
  • Ilustrado Sim
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781422166956 / 1422166953
  • Peso 1.06 libras (0.48 kg)
  • Dimensão 9.48 x 6.6 x 0.93 in. (24.08 x 16.76 x 2.36 cm)
  • Library of Congress subjects International business enterprises, Globalization - Economic aspects
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2009036019
  • Dewey Decimal Code 658.401

Revisões da mídia

Citações

  • Reference and Research Bk News, 11/01/2010, Page 127

Sobre o autor

Krishna Palepu is the Ross Graham Walker Professor of Business Administration and Senior Associate Dean for International Development at the Harvard Business School. Tarun Khanna is the Jorge Paulo Lemann Professor at Harvard Business School and the author of Billions of Entrepreneurs: How China and India Are Reshaping Their Future and Yours.
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham, Massachusetts, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 0,99
€ 2,84 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofi t job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Preço do item
€ 0,99
€ 2,84 frete para USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Palepu, Krishna G.

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
4
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,56
€ 10,27 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 2,56
€ 10,27 frete para USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Khanna, Tarun

  • Usado
Condição
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Annandale, New Jersey, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,83
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Fast shipping and order satisfaction guaranteed. A portion of your purchase benefits Non-Profit Organizations, First Aid and Fire Stations!
Preço do item
€ 2,83
€ 3,78 frete para USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Palepu, Krishna G.,Khanna, Tarun

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Denton, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 1 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,79
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press, 2010-04-28. Hardcover. Good. 1.0630 in x 9.5669 in x 6.4173 in. May contain highlighting/underlining/notes/etc. May have used stickers on cover. Access codes and supplements are not guaranteed to be included with used books.
Preço do item
€ 3,79
€ 3,78 frete para USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used - Very Good
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Eugene , Oregon, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,25
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Very Good. Hardcover A well-cared-for item that has seen limited use but remains in better than average cosmetic condition. The item is complete, and without major damage. It may have limited signs of use. Packed with care, shipped promptly.
Preço do item
€ 4,25
€ 3,78 frete para USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

por Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

por Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

por Tarun Khanna; Krishna G. Palepu

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,60
Frete grátis para USA
Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution

por Khanna, Tarun, Palepu, Krishna G

  • Usado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,50
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Like New. Used book that is in almost brand-new condition.
Preço do item
€ 8,50
Frete grátis para USA
Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Winning in Emerging Markets: A Road Map for Strategy and Execution

por Khanna, Tarun

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used: Good
Edição
56105th
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781422166956 / 1422166953
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,94
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Brand: Harvard Business Review Press, 2010-04-28. 56105th. hardcover. Used: Good.
Preço do item
€ 8,94
Frete grátis para USA