Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution
por Tarun Khanna; Krishna G. Palepu
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Bom
- ISBN 10
- 1422166953
- ISBN 13
- 9781422166956
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
Formas de pagamento
Sobre este item
Harvard Business Review Press, 2010. Hardcover. Good. Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Avaliações
(Entrar ou Criar uma conta primeiro!)
Detalhes
- Livreiro
- ThriftBooks (US)
- Nº do estoque do livreiro
- G1422166953I3N01
- Título
- Winning in Emerging Markets : A Road Map for Strategy and Execution
- Autor
- Tarun Khanna; Krishna G. Palepu
- Formato/Encadernação
- Capa dura
- Estado do livro
- Usado - Bom
- Quantidade Disponível
- 1
- ISBN 10
- 1422166953
- ISBN 13
- 9781422166956
- Editorial
- Harvard Business Review Press
- Local de publicação
- New Delhi
- Data de publicação
- 2010
Termos da venda
ThriftBooks
30 day return guarantee, with full refund including original shipping costs for up to 30 days after delivery if an item arrives misdescribed or damaged.
Sobre o Vendedor
ThriftBooks
Membro de Biblio desde 2018
Seattle, Washington
Sobre ThriftBooks
From the largest selection of used titles, we put quality, affordable books into the hands of readers
Glossário
Alguns termos que podem ser usados ??nesta descrição incluem: