Trade Marksbrands and Competitiveness

por Lopes, Teresa Da Silva

Cópias Disponíveis

Trademarks, Brands, and Competitiveness

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por Teresa da Silva Lopes

Condição
New
Encadernação
Hard Cover
ISBN
9780415776936
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Uxbridge, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 233,91

Mostrar detalhes

Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Trade Marks, Brands and Competitiveness brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy,
Preço do item
€ 233,91
Trademarks, Brands, and Competitiveness

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por Teresa da Silva Lopes

Condição
New
ISBN
9780415635738
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Uxbridge, Greater London, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 58,66

Mostrar detalhes

Descrição:
New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Trade Marks, Brands and Competitiveness brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy,
Preço do item
€ 58,66
Nenhuma imagem disponível

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por Teresa da Silva Lopes

Condição
New
Encadernação
Paperback / softback
ISBN
9780415635738
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 48,78

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 48,78
Nenhuma imagem disponível

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por da Silva Lopes, Teresa (Edited by)/ Duguid, Paul (Edited by)

Condição
New
Published
2010
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780415776936
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 263,54

Mostrar detalhes

Descrição:
Routledge, 2010. Hardcover. New. 1st edition. 284 pages. 9.10x6.10x0.80 inches.
Preço do item
€ 263,54
Nenhuma imagem disponível

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por Da Silva Lopes, Teresa

Condição
New
Published
2013
Encadernação
Paperback
ISBN
9780415635738
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 51,95

Mostrar detalhes

Descrição:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches.
Preço do item
€ 51,95
Nenhuma imagem disponível

Trademarks, Brands, and Competitiveness

por Da Silva Lopes, Teresa

Condição
New
Published
2013
Encadernação
Paperback
ISBN
9780415635738
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 67,36

Mostrar detalhes

Descrição:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches.
Preço do item
€ 67,36