Trade Marksbrands and Competitiveness
por Lopes, Teresa Da Silva
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por Teresa da Silva Lopes
- Condição
- New
- Encadernação
- Hard Cover
- ISBN
- 9780415776936
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Uxbridge, Greater London, GBR
- Preço do item
-
€ 233,91
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Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; Trade Marks, Brands and Competitiveness brings together scholars from a variety of disciplines to provide a critical account of the contribution of branding to economic growth, the relationship between trademark law and brand strategy, Preço do item
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por Teresa da Silva Lopes
- Condição
- New
- ISBN
- 9780415635738
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Uxbridge, Greater London, GBR
- Preço do item
-
€ 58,66
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por Teresa da Silva Lopes
- Condição
- New
- Encadernação
- Paperback / softback
- ISBN
- 9780415635738
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, GBR
- Preço do item
-
€ 48,78
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Descrição:
Paperback / softback. New. This book examines trademarks and brands, and their historical role in national competitive and comparative advantage and in overall economic growth. The contributors provide an historical account of the contribution of brands in consumer goods to economic growth; examine the development of trademark law, its influence on brand strategy, and reciprocally the influence of… Ler mais sobre este item Preço do item
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por da Silva Lopes, Teresa (Edited by)/ Duguid, Paul (Edited by)
- Condição
- New
- Published
- 2010
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780415776936
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 263,54
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Descrição:
Routledge, 2010. Hardcover. New. 1st edition. 284 pages. 9.10x6.10x0.80 inches. Preço do item
€ 263,54
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por Da Silva Lopes, Teresa
- Condição
- New
- Published
- 2013
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780415635738
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 51,95
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Descrição:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches. Preço do item
€ 51,95
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Trademarks, Brands, and Competitiveness
por Da Silva Lopes, Teresa
- Condição
- New
- Published
- 2013
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780415635738
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, GBR
- Preço do item
-
€ 67,36
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Descrição:
Routledge, 2013. Paperback. New. reprint edition. 248 pages. 8.75x6.00x0.50 inches. Preço do item
€ 67,36