Marketing Metaphoria
por Gerald, Zaltman-
Cópias Disponíveis
![Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/018/935/1565935018.0.m.jpg)
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
por Zaltman, Gerald; Zaltman, Lindsay
- Condição
- Usado - Good
- Condição de sobrecapa
- Good
- Published
- 2008
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Maplewood, Missouri, USA
- Preço do item
-
€ 18,92
Mostrar detalhes
Descrição:
Marketing Business Press, 2008. Good hardcover with good dust jacket. Flyleaf torn out.. Hard Cover. Good/Good. Preço do item
€ 18,92
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Metaphoria : What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
por Zaltman, Gerald, Zaltman, Lindsay H
- Condição
- Used - Good
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, USA
- Preço do item
-
€ 7,92
Mostrar detalhes
Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages. Preço do item
€ 7,92
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
por Gerald Zaltman; Lindsay Zaltman
- Condição
- Usado - Fine
- Condição de sobrecapa
- Fine
- Published
- 2008
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Fountain Valley, California, USA
- Preço do item
-
€ 28,38
Mostrar detalhes
Descrição:
Clean, unread copy in Fine (Near New) condition. No marking or writing in the book - text is completely clean, and the book appears unread. Covers are clean and show only very slight shelf wear. Binding is firm. Dust jacket is clean and shows only slight shelf wear. Preço do item
€ 28,38
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Metaphoria : What Deep Metaphors Reveal about the Minds of Consumers
por Zaltman, Gerald, Zaltman, Lindsay H
- Condição
- Used - Good
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, USA
- Preço do item
-
€ 7,92
Mostrar detalhes
Descrição:
Harvard Business Review Press. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages. Preço do item
€ 7,92
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers
por Zaltman, Gerald
- Condição
- UsedGood
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
South San Francisco, California, USA
- Preço do item
-
€ 3,95
Mostrar detalhes
Descrição:
UsedGood . Preço do item
€ 3,95
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Metaphoria: What Deep Metaphors Reveal About the Minds of Consumers
por Zaltman, Gerald
- Condição
- Usado - Good
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9781422121153
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, USA
- Preço do item
-
€ 33,48
Mostrar detalhes
Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book. Preço do item
€ 33,48