Marketing Management
por Orville Walker, John Mullins, Jr, Harper Boyd
Includes index.
Avaliações
Avalie este livro e você terá a chance de ganhar $50!
Cópias Disponíveis
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John; Walker, Orville; Boyd, Jr., Harper
- Condição
- Usado - Good
- Published
- 2009-02-20
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780073381169
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Boca Raton, Florida, USA
- Preço do item
-
€ 18,82
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. Paperback. Good. This listing is for (Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach). This edition is very similar to ISBN 0078028795 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this… Ler mais sobre este item Preço do item
€ 18,82
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Boyd, Jr., Harper,Walker, Orville,Mullins, John
- Condição
- Usado - Good
- Published
- 2009-02-20
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780073381169
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Simi Valley, California, USA
- Preço do item
-
€ 3,48
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. Paperback. Good. 1.0000 9.9000 7.8000. Moderate shelfwear and/or minor creases. Pages clean and intact. Preço do item
€ 3,48
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach (Mcgraw Hill/Irwin Series in Marketing)
por John Mullins; Orville Walker; Jr., Harper Boyd
- Condição
- Like New
- Published
- 2006-10-17
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780073529820
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mt Prospect, Illinois, USA
- Preço do item
-
€ 10,82
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2006-10-17. Paperback. Like New. 6TH EDITION, Like New, a few highlighted sentences otherwise Perfect Shape, Txt-812, Preço do item
€ 10,82
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John, Walker, Orville, Boyd, Jr., Harper
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN
- 9780073381169
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, USA
- Preço do item
-
€ 6,61
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin. Used - Very Good. Very Good condition. 7th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Preço do item
€ 6,61
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach (MCGRAW HILL/IRWIN SERIES IN MARKETING)
por Mullins, John; Walker, Orville; Boyd, Jr., Harper
- Condição
- New
- Published
- 2006-10-17
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780073529820
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, USA
- Preço do item
-
€ 75,57
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2006-10-17. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title! Preço do item
€ 75,57
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John
- Condição
- Used: Good
- Edição
- 7
- Published
- 2009-02-20
- Encadernação
- Paperback
- ISBN
- 9780073381169
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, USA
- Preço do item
-
€ 14,74
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. 7. paperback. Used: Good. Preço do item
€ 14,74