Descrição:
McGraw-Hill Higher Education, 2009. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,1100grams, ISBN:9780073381169
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.l.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach Brochura - 2009
por John W. Mullins; Orville C. Walker
Informações do editor
Detalhes
- Título Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
- Autor John W. Mullins; Orville C. Walker
- Encadernação Brochura
- Edição INTERNATIONAL ED
- Páginas 551
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Irwin/McGraw-Hill, Burr Ridge, Illinois, U.S.A.
- Data de publicação 2009-02
- Ilustrado Sim
- ISBN 9780073381169 / 0073381160
- Peso 2.2 libras (1.00 kg)
- Dimensão 9.94 x 8 x 0.86 in. (25.25 x 20.32 x 2.18 cm)
- Library of Congress subjects Marketing - Management
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2008055593
- Dewey Decimal Code 658.8
Mais exemplares à venda
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, J W Walker Jr, O C
- Usado
- Brochura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,28€ 15,26 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 3,28
€ 15,26
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Boyd, Jr., Harper,Walker, Orville,Mullins, John
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Simi Valley, California, United States
- Preço do item
-
€ 3,66€ 3,77 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. Paperback. Good. 1.0000 9.9000 7.8000. Moderate shelfwear and/or minor creases. Pages clean and intact.
Preço do item
€ 3,66
€ 3,77
frete para USA
![Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management - A Strategic Decision-Making Approach
por Walker, Orville C., Mullins, John, Boyd, Harper W., Jr
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 4,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill Higher Education. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 4,73
Frete grátis para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John, Walker, Orville, Boyd, Jr., Harper
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, United States
- Preço do item
-
€ 6,64€ 3,77 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin. Used - Very Good. Very Good condition. 7th edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp.
Preço do item
€ 6,64
€ 3,77
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John
- Usado
- Brochura
- Condição
- Used: Good
- Edição
- 7
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, United States
- Preço do item
-
€ 14,81Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. 7. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 14,81
Frete grátis para USA
Os clientes que pesquisaram por ISBN 9780073381169 também podem estar interessados neste item:
![Edição Internacional](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/icon-globe.png)
Intl. Ed.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach 7Th Edition
por Mullins
- Novo
- Brochura
- Observação
- Edição Internacional
- Condição
- Novo
- Edição
- Softcover
- Encadernação
- Paperback
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Fort Worth, Texas, United States
- Preço do item
-
€ 15,20€ 12,29 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Mc Graw Hill. Softcover. Brand New. International Edition - ISBN number and front cover may be different in rare cases but CONTENTS are same as the US edition. No shipping to PO BOX, APO, FPO addresses. Kindly provide day time phone number in order to ensure smooth delivery. Printed in black & white in English language. Territorial restrictions may be printed on the book. We may ship from Asian regions for inventory purpose. 100% Customer satisfaction guaranteed!" We use Fast Shipping via DHL/FEDEX/UPS
Preço do item
€ 15,20
€ 12,29
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John; Walker, Orville; Boyd, Jr., Harper
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 3
- Livreiro
-
Boca Raton, Florida, United States
- Preço do item
-
€ 19,86€ 5,67 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
McGraw-Hill/Irwin, 2009-02-20. Paperback. Good. This listing is for (Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach). This edition is very similar to ISBN 0078028795 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 14 days of delivery for a full refund.
Preço do item
€ 19,86
€ 5,67
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por John Mullins
- Usado
- Aceitável
- Condição
- Usado - Aceitável
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Artesia, California, United States
- Preço do item
-
€ 20,76€ 2,84 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Preço do item
€ 20,76
€ 2,84
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por John Mullins
- Usado
- Bom
- Condição
- Usado - Bom
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Artesia, California, United States
- Preço do item
-
€ 20,86€ 2,84 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service.
Preço do item
€ 20,86
€ 2,84
frete para USA
![Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/169/381/9780073381169.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Marketing Management: A Strategic Decision-Making Approach
por Mullins, John
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780073381169 / 0073381160
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 34,90Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 34,90
Frete grátis para USA