Customer Experience 30

por Goodman, John a

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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John

Condição
Usado - Very Good
Published
2014
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
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Descrição:
Amacom, 2014. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket in good condition. SIGNED and inscribed by the author. Minor shelf and handling wear, overall a clean solid copy with minimal signs of use. Secure packaging for safe delivery.Dust jacket quality… Ler mais sobre este item
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Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por John A. Goodman

Condição
Usado - Good
Published
2014
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
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Preço do item
€ 5,77

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AMACOM, 2014. Hardcover. Good. Disclaimer:Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John

Condição
Usado - Good
Published
2014
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
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Amacom, 2014. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por John A. Goodman

Condição
Usado - Very Good
Published
2014
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Descrição:
AMACOM, 2014. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John

Condição
UsedAcceptable
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Brooklyn Park, Minnesota, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,01

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Descrição:
UsedAcceptable. Cover/Case has some rubbing and edgewear. Access codes, CD's, slipcovers and other accessories may not be included.
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€ 2,01
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John A.

Condição
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Published
2014
Encadernação
Hardcover
ISBN
9780814433881
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, GBR
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 52,23

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Descrição:
Amacom Books, 2014. Hardcover. New. 244 pages. 9.00x6.00x0.75 inches.
Preço do item
€ 52,23