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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service Capa dura - 2014

por John Goodman

Detalhes

  • Título Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service
  • Autor John Goodman
  • Encadernação Capa dura
  • Edição Hardback
  • Páginas 256
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Amacom
  • Data de publicação 2014-08
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780814433881 / 081443388X
  • Peso 1.15 libras (0.52 kg)
  • Dimensão 9.54 x 6.08 x 0.94 in. (24.23 x 15.44 x 2.39 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Customer relations
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2014004639
  • Dewey Decimal Code 658.812

Sobre o autor

John A. Goodman, a highly regarded customer experience expert, has consulted with over 40 of the Fortune 100 companies and is author of Strategic Customer Service. He cofounded the consulting firm Tom Peters once called "perhaps America's premier customer service research firm," and directs the biannual National Rage Study, which tracks customer experience in the market.

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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John

  • Usado
Condição
UsedAcceptable
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
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Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por John A. Goodman

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
Quantidade Disponível
1
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Seattle, Washington, United States
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AMACOM, 2014. Hardcover. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Customer Experience 3.0: High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

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por Goodman, John

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Seattle, Washington, United States
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por John A. Goodman

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
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AMACOM, 2014. Hardcover. Good. Disclaimer:Missing dust jacket; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
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Customer Experience 3. 0 : High-Profit Strategies in the Age of Techno Service

por Goodman, John A

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Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388x
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Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388x
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Mishawaka, Indiana, United States
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  • Usado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388x
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Mishawaka, Indiana, United States
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por Goodman, John

  • Usado
  • Bom
Condição
Usado - Bom
Edição
Illustrated
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388x
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1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
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por Goodman, John

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used: Good
Edição
Illustrated
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
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AMACOM, 2014-08-12. Illustrated. hardcover. Used: Good.
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  • Usado
  • Aceitável
Condição
Usado - Aceitável
ISBN 10 / ISBN 13
9780814433881 / 081443388X
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Livreiro
Artesia, California, United States
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