Advertising & Imc
por Moriarty, Sandra; Mitchell, Nancy D; Wells, William D
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Advertising and IMC : Principles and Practice
por Moriarty, Sandra, Mitchell, Nancy D., Wells, William D
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN
- 9781292017396
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, GBR
- Preço do item
-
€ 5,69
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Descrição:
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects. Preço do item
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Advertising & IMC: Principles and Practice, 9th Edition
por Sandra Moriarty
- Condição
- Used: Good
- Edição
- 9th
- Published
- 2011-02-17
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN
- 9780132163644
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, USA
- Preço do item
-
€ 16,54
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Descrição:
Pearson, 2011-02-17. 9th. hardcover. Used: Good. Preço do item
€ 16,54