Descrição:
Paperback. Very Good.
![ADVERTISING & IMC: PRINCIPLES & PRACTICE 10/E 2014, Principles and Practice,](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/396/017/9781292017396.PP.0.l.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
ADVERTISING & IMC: PRINCIPLES & PRACTICE 10/E 2014, Principles and Practice, Global Edition Brochura - 2014
por MORIARTY
Detalhes
- Título ADVERTISING & IMC: PRINCIPLES & PRACTICE 10/E 2014, Principles and Practice, Global Edition
- Autor MORIARTY
- Encadernação Brochura
- Edição [ Edition: tenth
- Páginas 672
- Idioma ENG
- Editorial Pearson
- Data de publicação 2014-01
- ISBN 9781292017396
Mais exemplares à venda
![Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/087/967/867967087.0.m.jpg)
Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition
por Wells, William D
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781292017396 / 1292017392
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,52€ 10,25 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 3,52
€ 10,25
frete para USA
![Advertising and IMC : Principles and Practice](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/396/017/9781292017396.PP.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Advertising and IMC : Principles and Practice
por Moriarty, Sandra, Mitchell, Nancy D., Wells, William D
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781292017396 / 1292017392
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 5,69€ 9,46 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson Education, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,69
€ 9,46
frete para USA
Os clientes que pesquisaram por ISBN 9781292017396 também podem estar interessados neste item:
![Edição Internacional](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/icon-globe.png)
Intl. Ed.
Advertising and IMC Principles and Practice, Global Edition
por Sandra Moriarty, William D. Wells, Nancy Mitchell
- Usado
- Bom
- Brochura
- Observação
- Edição Internacional
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Springfield, Virginia, United States
- Preço do item
-
€ 6,86Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Pearson Education Limited, 2014-01-01. Paperback. Good. 10x8x1. Good condition.May contain light marking/highlighting.Cover and pages may show some wear.Not Satisfied? Contact us to get a refund.
Preço do item
€ 6,86
Frete grátis para USA
Os clientes que pesquisaram por ISBN 9781292017396 também podem estar interessados neste item:
![Edição Internacional](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/icon-globe.png)
Intl. Ed.
Advertising & IMC: Principles and Practice (10th Global Edition)
por Sandra Moriarty, Nancy D Mitchell and William D Wells
- Novo
- Brochura
- Observação
- Edição Internacional
- Condição
- Novo
- Edição
- 10th
- Encadernação
- Paperback
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
DORAL, Florida, United States
- Preço do item
-
€ 56,76€ 9,46 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
brand new.International Edition. Softcover. Ship by Fedex/DHL global express service to US/Canada within 3-5 business days.4-6 business days for shipping to worldwide. We can't ship to Po Box,APO and FPO address.SoftCover written in English, Different ISBN and Cover Image from US Edition ; Sometimes, the title is different than with US Edition, and the exercises and homework problem are in different orders, Contents and Chapters may be will different than US Edition,Some books may show some sales disclaimer word such as Not for Sale or Restricted in US on the cover page.
Preço do item
€ 56,76
€ 9,46
frete para USA
![Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition [???????] Moriarty, Sandra? Mitchell,...](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/396/017/9781292017396.PP.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Advertising & IMC: Principles and Practice, Global Edition [???????] Moriarty, Sandra? Mitchell, Nancy; Wells, William
por Author
- Novo
- Condição
- Novo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781292017396 / 1292017392
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Bangkok , Thailand
- Preço do item
-
€ 83,68€ 9,46 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
New. Never used book
Preço do item
€ 83,68
€ 9,46
frete para USA
![Advertising and IMC Principles and](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/396/017/9781292017396.PP.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Advertising and IMC Principles and
por Global Edition Sandra Moriarty and Nancy Mitchell Practice
- Novo
- Condição
- Novo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781292017396 / 1292017392
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Ankara, Turkey
- Preço do item
-
€ 89,87€ 4,73 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
New.
Preço do item
€ 89,87
€ 4,73
frete para USA