The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
por David Meerman Scott
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- ISBN 10
- 1119272424
- ISBN 13
- 9781119272427
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
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Sobre este item
Paperback / softback. New. The essential roadmap for the new realities of selling when buyers are in charge Sales and service are being radically redefined by the biggest communications revolution in human history. Today buyers are in charge! There is no more 'selling' there is only buying.
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Detalhes
- Livreiro
- The Saint Bookstore (GB)
- Nº do estoque do livreiro
- A9781119272427
- Título
- The New Rules of Sales and Service: How to Use Agile Selling, Real-Time Customer Engagement, Big Data, Content, and Storytelling to Grow Your Business
- Autor
- David Meerman Scott
- Formato/Encadernação
- Paperback / softback
- Estado do livro
- Novo
- Quantidade Disponível
- 10
- Encadernação
- Brochura
- ISBN 10
- 1119272424
- ISBN 13
- 9781119272427
- Editorial
- Wiley
- Esta edição foi publicada pela primeira vez
- 2016
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