Advertising from Pellbooks

Novidades

Nenhuma imagem disponível

Across the World with the Ad-men International Advertising Convention in London 1924

por Buckeye Cover Man

Condição
Usado - Very Good
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pelham, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,60

Mostrar detalhes

Descrição:
The Beckett Paper Company Original 1924 edition in illustrated paper covered boards including many illustrations. 238 pages. Light coverwear else crisp and clean . Presentation copy. . Very Good.
Preço do item
€ 23,60
Nenhuma imagem disponível

Win Place and Show Effective Business Exhibiting

por Lang, Rudolph

Condição
Usado - Fine
Edição
First American Edition
Published
1959
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pelham, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 25,49

Mostrar detalhes

Descrição:
New York: Oceana Publications, Inc., 1959. Fine as new in blue cloth Hardcover with many highly original and witty illustrations by David Maxwell, design director of The Displayers, Inc. 204 pages focusing on every aspect of visual merchandising, exhibiting at trade shows, best utilization of available staff.. First American Edition. Fine. Illus. by David Maxwell.
Preço do item
€ 25,49
Nenhuma imagem disponível

Advertising Pure and Simple

por Seiden, Hank

Condição
Usado - Near Fine
Condição de sobrecapa
Near Fine
Edição
Fifth Printing
Published
1976
ISBN
9780814454275
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pelham, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 16,05

Mostrar detalhes

Descrição:
New York, NY, U.S.A.: Amacom, 1976. Signed by the author on the ffep. Advertising classic ... signed and a very nice copy!. Signed by Author. Fifth Printing. Near Fine/Near Fine.
Preço do item
€ 16,05
Nenhuma imagem disponível

Advertising It's Culture and Political Effects

por Buzzi, Giancarlo

Condição
Usado - Fine
Condição de sobrecapa
Fine
Edição
First Edition
Published
1968
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pelham, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 27,37

Mostrar detalhes

Descrição:
Minneapolis, Minnesota: University of Minnesota Press, 1968. Rare and provocative analysis of the advertising business from Buzzi, and Italian writer and advertising man. Buzzi, marketing director of the Mondadori publishing firm in Milan, Italy, argues that advertising while exalting the myths and values of our society, contributes to the consumption and wearing out of those very myths and values.. First… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 27,37
Nenhuma imagem disponível

How to Do Publicity

por Mayer, Raymond C

Condição
Usado - Very Good
Edição
Revised and Enlarged Edition
Published
1937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pelham, New York, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 17,93

Mostrar detalhes

Descrição:
NY: Harper & Brothers, 1937, 1937. Hard Cover. Very Good. Revised Edition. Excellent copy of very early work on the soon-to-be-booming field of PR! Includes important updates from the original 1933 edition. 269 pages, with Index.. Revised and Enlarged Edition. Very Good.
Preço do item
€ 17,93