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The Medium is the Message: An Inventory of Effects
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The Medium is the Message: An Inventory of Effects

por McLuhan, Marshall; Fiore, Quentin

Condição
Usado - Near Fine
Edição
First Paperback 1st Printing
Published
1967
Encadernação
Mass Market Paperback
Quantidade Disponível
1
Livreiro
La Mesa, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 32,98

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Descrição:
New York, New York: Bantam Books, 1967. First Paperback 1st Printing. Mass Market Paperback. Near Fine. Groundbreaking work & the one for which author McLuhan became most known, which argued in the late 1960s that the medium--specifically, electronic technology--is "reshaping & restructuring patterns of social interdependence and every aspect of your personal life." And now we have AI.… Ler mais sobre este item
Preço do item
€ 32,98
Vogue Poster book
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Vogue Poster book

por Vreeland, Diana (Introduction)

Condição
Usado - Very Good+
Published
1975
Encadernação
Soft cover
ISBN
9780517520444
Quantidade Disponível
1
Livreiro
La Mesa, California, USA
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 65,97

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Descrição:
New York, New York: Harmony Books/Crown, 1975. Soft cover. Very Good+. Following an Introduction by Diana Vreeland, former Editor-in-Chief at Vogue magazine, which discusses the women it portrayed on its covers & in its contents within the context of their historical era, offered are 17 stunning full-page, full-color reproductions of Vogue magazine covers, 1911-1927 (+ another on the… Ler mais sobre este item
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