Ir para o conteúdo

Nenhuma imagem disponível
Nenhuma imagem disponível

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics Brochura - 2018

por Grafton Whyte

Detalhes

  • Título The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
  • Autor Grafton Whyte
  • Encadernação Brochura
  • Páginas 160
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Emerald Publishing Limited
  • Data de publicação 2018-10-18
  • Features Bibliography, Index
  • ISBN 9781787696068 / 1787696065
  • Peso 0.35 libras (0.16 kg)
  • Dimensão 7.7 x 5 x 0.4 in. (19.56 x 12.70 x 1.02 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services - Quality control, Customer services - Africa, Sub-Saharan
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2018419592
  • Dewey Decimal Code 658.812

Sobre o autor

Grafton Whyte is the Director of the Namibia Business School (NBS) at the University of Namibia (UNAM), Namibia. He launched the Customer Service Management Africa organisation for the promotion and research into customer service delivery in Africa and created the first-ever Namibian Customer Service Awards & Conference.

Mais exemplares à venda

Nenhuma imagem disponível

The V�Model of Service Quality � An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

por Whyte, Grafton

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 68,00
€ 11,99 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Preço do item
€ 68,00
€ 11,99 frete para USA
Nenhuma imagem disponível

The V–Model of Service Quality – An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

por Whyte, Grafton

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 69,76
€ 11,99 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Preço do item
€ 69,76
€ 11,99 frete para USA
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics

por Grafton Whyte

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Quantidade Disponível
10
Livreiro
Southport, Merseyside, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 71,69
€ 11,93 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.
Preço do item
€ 71,69
€ 11,93 frete para USA
Nenhuma imagem disponível

The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics (Emerald Points)

por Grafton Whyte

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781787696068 / 1787696065
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 109,67
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 109,67
Frete grátis para USA