Descrição:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Nenhuma imagem disponível
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics Brochura - 2018
por Grafton Whyte
Detalhes
- Título The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
- Autor Grafton Whyte
- Encadernação Brochura
- Páginas 160
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Emerald Publishing Limited
- Data de publicação 2018-10-18
- Features Bibliography, Index
- ISBN 9781787696068 / 1787696065
- Peso 0.35 libras (0.16 kg)
- Dimensão 7.7 x 5 x 0.4 in. (19.56 x 12.70 x 1.02 cm)
- Library of Congress subjects Customer services - Quality control, Customer services - Africa, Sub-Saharan
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2018419592
- Dewey Decimal Code 658.812
Sobre o autor
Mais exemplares à venda
The V�Model of Service Quality � An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
por Whyte, Grafton
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781787696068 / 1787696065
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 68,00€ 11,99 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 68,00
€ 11,99
frete para USA
The V–Model of Service Quality – An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
por Whyte, Grafton
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781787696068 / 1787696065
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 69,76€ 11,99 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Emerald Group Pub Ltd, 2018. Paperback. New. 140 pages. 7.75x5.13x1.10 inches.
Preço do item
€ 69,76
€ 11,99
frete para USA
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics
por Grafton Whyte
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781787696068 / 1787696065
- Quantidade Disponível
- 10
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 71,69€ 11,93 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback / softback. New. The V-Model of Service Quality offers a powerful tool for measuring service quality. This book grounds the theoretical interventions in data drawn from case studies in the Sub-Saharan African context to make the models applicable to both researchers and working managers.
Preço do item
€ 71,69
€ 11,93
frete para USA
The V-Model of Service Quality: An Exploration of African Customer Service Delivery Metrics (Emerald Points)
por Grafton Whyte
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781787696068 / 1787696065
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 109,67Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 109,67
Frete grátis para USA