Ir para o conteúdo

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation Brochura - 2003 - 1st Edição

por Brigitte Borja De Mozota


Informações do editor

Brigitte Borja de Mozota founded the first Ph.D. program in design management and wrote the first book on the subject in France. A professor of marketing, innovation, and strategy at the Université Paris X-Nanterre, she lives in Paris.

Primeira linha

HASH(0x110cf1f0)

Detalhes

  • Título Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
  • Autor Brigitte Borja De Mozota
  • Encadernação Brochura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 281
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Allworth, New York, New York, U.S.A
  • Data de publicação August 1, 2003
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9781581152838 / 1581152833
  • Peso 0.9 libras (0.41 kg)
  • Dimensão 9 x 6 x 0.6 in. (22.86 x 15.24 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Manufacturing processes, Design, Industrial
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2003020913
  • Dewey Decimal Code 658.575

Sobre o autor

Brigitte Borja de Mozota founded the first Ph.D. program in design management and wrote the first book on the subject in France. A professor of marketing, innovation, and strategy at the Universite Paris X-Nanterre, she lives in Paris.
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,20
€ 10,72 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Preço do item
€ 1,20
€ 10,72 frete para USA
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,20
€ 9,48 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,20
€ 9,48 frete para USA
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Brigitte Borja de Mozota

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated, 2003. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja De Mozota, Brigitte

  • Usado
  • Aceitável
  • Brochura
Condição
Usado - Aceitável
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth, 2003. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja De Mozota, Brigitte

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth, 2003. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA
DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27 frete para USA
DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Like New.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27 frete para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation

por Borja de Mozota, Brigitte

  • Usado
  • Brochura
Condição
Used: Good
Edição
1
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781581152838 / 1581152833
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 10,73
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Allworth, 2003-08-01. 1. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 10,73
Frete grátis para USA