Descrição:
Allworth. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation Brochura - 2003 - 1st Edição
por Brigitte Borja De Mozota
Primeira linha
HASH(0x110cf1f0)
Detalhes
- Título Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
- Autor Brigitte Borja De Mozota
- Encadernação Brochura
- Número da edição 1st
- Edição 1
- Páginas 281
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Allworth, New York, New York, U.S.A
- Data de publicação August 1, 2003
- Ilustrado Sim
- ISBN 9781581152838 / 1581152833
- Peso 0.9 libras (0.41 kg)
- Dimensão 9 x 6 x 0.6 in. (22.86 x 15.24 x 1.52 cm)
- Library of Congress subjects Manufacturing processes, Design, Industrial
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2003020913
- Dewey Decimal Code 658.575
Mais exemplares à venda
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 1,20€ 10,72 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 1,20
€ 10,72
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 5,20€ 9,48 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,20
€ 9,48
frete para USA
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Brigitte Borja de Mozota
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated, 2003. Paperback. Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in clean condition. All pages are intact, and the cover is intact. The spine may show signs of wear. Pages can include limited notes and highlighting, and the copy can include previous owner inscriptions. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja De Mozota, Brigitte
- Usado
- Aceitável
- Brochura
- Condição
- Usado - Aceitável
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Allworth, 2003. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja De Mozota, Brigitte
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Seattle, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 6,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Allworth, 2003. Paperback. Good. Former library book; Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,73
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 6,83Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Design Management : Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 6,83Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Skyhorse Publishing Company, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,83
Frete grátis para USA
DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 13,07€ 10,27 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27
frete para USA
DESIGN MANAGEMENT: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 13,07€ 10,27 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback. Like New.
Preço do item
€ 13,07
€ 10,27
frete para USA
Design Management: Using Design to Build Brand Value and Corporate Innovation
por Borja de Mozota, Brigitte
- Usado
- Brochura
- Condição
- Used: Good
- Edição
- 1
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781581152838 / 1581152833
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
HOUSTON, Texas, United States
- Preço do item
-
€ 10,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Allworth, 2003-08-01. 1. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 10,73
Frete grátis para USA