Ir para o conteúdo

Vote.com: Influence, and the Internet Is Giving Power Back to the People
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: Influence, and the Internet Is Giving Power Back to the People Capa dura - 1999

por Dick Morris

Detalhes

  • Título Vote.com: Influence, and the Internet Is Giving Power Back to the People
  • Autor Dick Morris
  • Encadernação Capa dura
  • Edição First Edition
  • Páginas 236
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Renaissance Books, Los Angeles, CA
  • Data de publicação December 3, 1999
  • ISBN 9781580631051 / 1580631053
  • Peso 1.04 libras (0.47 kg)
  • Dimensão 9.32 x 6.32 x 0.87 in. (23.67 x 16.05 x 2.21 cm)
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 99067457
  • Dewey Decimal Code 323.042

Sobre o autor

Dick Morris, who had a twenty-year relationship with President Bill Clinton, is currently under contract to Fox television as a political commentator and writes a weekly column for the New York Post. He is president of Vote. com, a fully interactive Web site designed to give Internet users a voice on important public issues and other topics.

Mais exemplares à venda

Vote.com  How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their  Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Morris, Dick

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Usado - Very Good- in Very Good- dust jacket; Light wear.
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Hobe Sound, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,21
€ 4,69 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Renaissance Books. Very Good- in Very Good- dust jacket; Light wear.. 1999. Hardcover. 1580631053 . 9.69 X 7.95 X 1.26 inches; 236 pages .
Preço do item
€ 1,21
€ 4,69 frete para USA
VOTE.com
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

VOTE.com

por Morris, Dick

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Bom
Edição
First Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Hopkins, Minnesota, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 1 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,20
€ 4,73 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Los Angeles: Renaissance Books, 1999. First Edition . Hardcover. Fine/Fine. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Preço do item
€ 3,20
€ 4,73 frete para USA
Vote. Com : How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote. Com : How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Morris, Dick

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,73
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
St. Martin's Press. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 4,73
Frete grátis para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Dick Morris

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,21
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Renaissance Books, 1999-12-03. Hardcover. Good.
Preço do item
€ 6,21
Frete grátis para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Morris, Dick

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,37
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Renaissance Books. Used - Very Good. Very Good condition. Good dust jacket. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
Preço do item
€ 6,37
€ 3,78 frete para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Dick Morris

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Bom
Edição
First Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Vinemont, Alabama, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,00
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Renaissance Books, 12/3/1999. First Edition. Hardcover. Good. 6x0x9. First edition with full number line. Hardback with dust jacket in good condition! Some underlining in the book.
Preço do item
€ 7,00
€ 3,78 frete para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Morris, Dick

  • Usado
  • Assinado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 13,77
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Renaissance Books. Collectible - Like New. Signed Copy Collectible - Like New. Very Good dust jacket. Inscribed by author on front endpage.
Preço do item
€ 13,77
€ 3,78 frete para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power Back to the People

por Morris, Dick

  • Usado
  • as new
  • Capa dura
  • first
Condição
Novo
Edição
1st Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
St Johnsbury, Vermont, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,20
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New York: Renaissance Books, 1999. Book. As New. Hardcover. 1st Edition. First Edition/First Printing. Hardcover in unclipped dustjacket. 236 pages. A relevant and powerful persuasive agrument by the author, that the Internet will make the craft of politics, as we know it, obsolete. As new. Unread. From my smoke-free collection. Ships in well-padded box..
Preço do item
€ 23,20
Frete grátis para USA
Vote.com
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com

por Morris, Dick

  • Usado
  • first
Condição
Usado - good, good
Edição
First Edition. First Printing
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Silver Spring, Maryland, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 24,29
€ 4,73 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Los Angeles, CA: Renaissance Books, 1999. First Edition. First Printing. good, good. 236, ink underlining on a few pages, some soiling to DJ. The author, formerly an advisor to President Bill Clinton, argues that big-money lobbyists and the media are losing their influence, and the Internet is giving power back to the people.
Preço do item
€ 24,29
€ 4,73 frete para USA
Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Vote.com: How Big-Money Lobbyists and the Media are Losing Their Influence, and the Internet is Giving Power to the People

por Morris, Dick

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9781580631051 / 1580631053
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 32,12
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Preço do item
€ 32,12
Frete grátis para USA