Ir para o conteúdo

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy Brochura - 2013

por Naomi Silver (Editor); Matthew Kaplan (Editor); Danielle Lavaque-Manty (Editor)

Detalhes

  • Título Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy
  • Autor Naomi Silver (Editor); Matthew Kaplan (Editor); Danielle Lavaque-Manty (Editor)
  • Encadernação Brochura
  • Edição annotated editio
  • Páginas 232
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Data de publicação 2013-04-15
  • Features Bibliography, Index, Table of Contents
  • ISBN 9781579228255 / 1579228259
  • Peso 0.7 libras (0.32 kg)
  • Dimensão 8.9 x 6 x 0.6 in. (22.61 x 15.24 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Learning, Psychology of, Metacognition
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2012042512
  • Dewey Decimal Code 378.125

Sobre o autor

Naomi Silver Matthew Kaplan Kaplan is CRLT's managing director. He focuses on university-wide initiatives (e.g., Provost's Seminars on Teaching, assessment and re-accreditation, evaluation of teaching) and external projects, such as a Teagle Foundation grant to improve writing and critical thinking. He also co-directs the LSA Teaching Academy and oversees the Thurnau competition, the University's highest undergraduate teaching award. He received his Ph.D. in comparative literature from the University of North Carolina at Chapel Hill, where he worked at UNC's Center for Teaching and Learning for three years before joining CRLT in 1994. Matt has published articles on the academic hiring process, the use of interactive theatre as a faculty development tool, and the evaluation of teaching, and he co-authored a chapter of McKeachie's Teaching Tips on technology and teaching. He has co-edited a volume of New Directions for Teaching and Learning on The Scholarship of Multicultural Teaching and Learning (Jossey Bass, 2007) and edited two volumes of To Improve the Academy (New Forums Press, 1998, 1999). He was a member of POD's Core Committee from 1998-2001. Danielle LaVaque-Manty Deborah Meizlish James Rhem

Mais exemplares à venda

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

por Silver, Naomi [Editor]; Kaplan, Matthew [Editor]; LaVaque-Manty, Danielle [Editor]; Meizlish, Deborah [Editor]; Rhem, James [Foreword];

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Pittsburgh, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,04
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Routledge, 2013-04-14. paperback. Very Good. Sturdy paperback with clean covers, light shelf wear to edges, no markings or highlighting within. CC
Preço do item
€ 7,04
€ 3,78 frete para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

por Silver, Naomi, Kaplan, Matthew, LaVaque-Manty, Danielle, Meizlish, Deborah

  • Usado
  • Bom
Condição
Usado - Bom
Edição
Illustrated
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,27
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Publishing. Illustrated. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 9,27
Frete grátis para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

por Silver, Naomi

  • Usado
  • Brochura
Condição
Used: Good
Edição
1
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 16,23
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Publishing (VA), 2013-04-15. 1. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 16,23
Frete grátis para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

  • Usado
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Simi Valley, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 18,92
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Publishing, 2013-04-01. Paperback. Like New. 0.7000 8.9000 6.0000.
Preço do item
€ 18,92
€ 3,78 frete para USA
Using Reflection and Metacognition in College Teaching: Across the Disciplines, Across the Academy

Using Reflection and Metacognition in College Teaching: Across the Disciplines, Across the Academy

por Naomi Silver

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Southport, Merseyside, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,50
€ 11,91 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. Research has identified the importance of helping students develop the ability to monitor their own comprehension and to make their thinking processes explicit, and indeed demonstrates that metacognitive teaching strategies greatly improve student engagement with course material. This book -- by presenting principles that teachers in higher education can put into practice in their own classrooms -- explains how to lay the ground for this engagement, and help students become self-regulated learners actively employing metacognitive and reflective strategies in their education. Key elements include embedding metacognitive instruction in the content matter; being explicit about the usefulness of metacognitive activities to provide the incentive for students to commit to the extra effort; as well as following through consistently. Recognizing that few teachers have a deep understanding of metacognition and how it functions, and still fewer have developed methods for integrating… Ler mais
Preço do item
€ 37,50
€ 11,91 frete para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy

por Silver, Naomi (Editor)/ Kaplan, Matthew (Editor)

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 38,77
€ 11,97 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Pub Llc, 2013. Paperback. New. annotated edition edition. 232 pages. 9.25x6.00x0.50 inches.
Preço do item
€ 38,77
€ 11,97 frete para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning (New Pedagogies and Practices for Teaching in Higher Education)

por Silver, Naomi

  • Usado
  • Brochura
Condição
Used:Good
Edição
1
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 31,48
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Publishing (VA), 2013-04-15. 1. paperback. Used:Good.
Preço do item
€ 31,48
Frete grátis para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy

por Silver, Naomi (Editor)/ Kaplan, Matthew (Editor)

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 49,60
€ 11,97 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Pub Llc, 2013. Paperback. New. annotated edition edition. 232 pages. 9.25x6.00x0.50 inches.
Preço do item
€ 49,60
€ 11,97 frete para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning: Across the Disciplines, Across the Academy (Higher Education)

por Rhem, James

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
60
Livreiro
Victoria, British Columbia, Canada
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 51,06
€ 14,19 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Stylus Publishing. New. Special order direct from the distributor
Preço do item
€ 51,06
€ 14,19 frete para USA
Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Using Reflection and Metacognition to Improve Student Learning

por Taylor & Francis

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781579228255 / 1579228259
Quantidade Disponível
100
Livreiro
Miami, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 1 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 64,13
€ 2,84 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New.
Preço do item
€ 64,13
€ 2,84 frete para USA