Ir para o conteúdo

The Media & Morality
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality Brochura - 1999

por Robert M. Baird (Editor); William E. Loges (Editor); Stuart E. Rosenbaum (Editor)

Descrição da contracapa

Being first with a major news story drives the media to inform the public. But what limits, if any, can or should be placed on the media's vital role when their need to attract readers, listeners, or viewers compels them to jeopardize people's freedom (Richard Jewell), privacy (President Clinton and other public figures), and even personal safety (Princess Diana) in their rush to get the scoop, sell newspapers and magazines, and increase viewer numbers? To whom are the media responsible - the public, the stockholders, the advertisers? Who decides what may "harm" an audience or what is unsuitable for children? How do political agendas affect censorship and media profits? Are radical new media standards needed in light of increasing numbers of big stories based on bad reporting and lax research? These and other questions are probed in this wide-ranging selection of essays that explores the relationships between the media and their diverse audiences, sponsors, corporate owners, governments, and others.

Detalhes

  • Título The Media & Morality
  • Autor Robert M. Baird (Editor); William E. Loges (Editor); Stuart E. Rosenbaum (Editor)
  • Encadernação Brochura
  • Edição First Paperback
  • Páginas 393
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Prometheus Books, Amherst, NY, U.S.A.
  • Data de publicação 1999-02-01
  • ISBN 9781573926812 / 1573926817
  • Peso 1.15 libras (0.52 kg)
  • Dimensão 8.98 x 6.05 x 0.97 in. (22.81 x 15.37 x 2.46 cm)
  • Library of Congress subjects Mass media - Moral and ethical aspects
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 98-50669
  • Dewey Decimal Code 175

Revisões da mídia

Citações

  • Booklist, 04/01/1999, Page 1367

Mais exemplares à venda

The Media and Morality

The Media and Morality

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,30
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Prometheus Books, Publishers, 1999. Paperback. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,30
Frete grátis para USA
The Media and Morality
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media and Morality

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,30
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Rowman & Littlefield Publishers, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 7,30
Frete grátis para USA
The Media & Morality (Contemporary Issues (Prometheus))
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality (Contemporary Issues (Prometheus))

por Editor-Robert M. Baird; Editor-William E. Loges; Editor-Stuart E. Rosenbaum

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,87
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Prometheus Books, 1999-03. Paperback. Good.
Preço do item
€ 7,87
Frete grátis para USA
THE MEDIA AND MORALITY
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

THE MEDIA AND MORALITY

por Baird, Robert M. (Ed. )

  • Usado
  • Brochura
  • first
Condição
Novo
Edição
First Paperback Edition
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Fairfield, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 18,88
€ 3,77 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Prometheus Books. As New with no dust jacket. 1999. First Paperback Edition. Softcover. 1573926817 . 393 pages .
Preço do item
€ 18,88
€ 3,77 frete para USA
The Media & Morality
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality

por Robert M. Baird

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
10
Livreiro
Southport, Merseyside, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,75
€ 11,89 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. Offers a selection of essays that explores relationships between the media and its diverse audiences, its sponsors, stockholders, governments, and others. This book attempts to define the obligations of the media in these relationships as well as the risks, benefits, and limits.
Preço do item
€ 26,75
€ 11,89 frete para USA
The Media & Morality (Contemporary Issues)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality (Contemporary Issues)

por Baird, Robert M. (Editor)/ Loges, William E. (Editor)/ Rosenbaum, Stuart E. (Editor)

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 28,29
€ 11,95 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Prometheus Books, 1999. Paperback. New. 393 pages. 9.50x6.00x0.75 inches.
Preço do item
€ 28,29
€ 11,95 frete para USA
The Media & Morality (Contemporary Issues)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality (Contemporary Issues)

  • Usado
Condição
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Bensalem, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,79
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Minor shelf wear
Preço do item
€ 23,79
Frete grátis para USA
The Media & Morality (Contemporary Issues)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality (Contemporary Issues)

  • Usado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Bensalem, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 24,03
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedLikeNew. Remainder mark
Preço do item
€ 24,03
Frete grátis para USA
The Media & Morality (Contemporary Issues)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality (Contemporary Issues)

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Bensalem, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 24,28
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New. .
Preço do item
€ 24,28
Frete grátis para USA
The Media & Morality
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Media & Morality

por Robert M. Baird

  • Novo
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781573926812 / 1573926817
Quantidade Disponível
10
Livreiro
Southport, Merseyside, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 31,26
€ 11,89 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback / softback. New. Offers a selection of essays that explores relationships between the media and its diverse audiences, its sponsors, stockholders, governments, and others. This book attempts to define the obligations of the media in these relationships as well as the risks, benefits, and limits.
Preço do item
€ 31,26
€ 11,89 frete para USA