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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good Brochura - 2011
por Nancy R. Lee; Philip Kotler
Detalhes
- Título Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
- Autor Nancy R. Lee; Philip Kotler
- Encadernação Brochura
- Edição INTERNATIONAL ED
- Páginas 520
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc, London
- Data de publicação 2011-10
- Ilustrado Sim
- ISBN 9781412981491 / 1412981492
- Peso 1.62 libras (0.73 kg)
- Dimensão 9 x 7 x 0.9 in. (22.86 x 17.78 x 2.29 cm)
- Library of Congress subjects Behavior modification, Social marketing
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2011033241
- Dewey Decimal Code 658.8
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
- Quantidade Disponível
- 1
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Waltham, Massachusetts, United States
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Kotler, Philip
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
- Quantidade Disponível
- 1
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GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
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Paperback. Very Good.
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Lee, Nancy R., Kotler, Philip
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
- Quantidade Disponível
- 1
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-
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
por Kotler, Philip, Lee, Nancy R
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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- 2
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Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
por Kotler, Philip, Lee, Nancy R
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip
- Usado
- Muito Bom
- Brochura
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- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip
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- Bom
- Brochura
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- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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Seattle, Washington, United States
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por Kotler, Philip, Lee, Nancy R
- Usado
- Condição
- Used - Good
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- 9781412981491 / 1412981492
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Dunfermline, Fife, United Kingdom
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Lee, N.R. and Kotler, P.
- Usado
- Brochura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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Sage Publications, Inc, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,900grams, ISBN:1412981492
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Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781412981491 / 1412981492
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- 3
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-
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SAGE Publications, Inc, 2011-10-20. Paperback. Good. This listing is for Social Marketing: Influencing Behaviors for Good This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 1452292140 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
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