Ir para o conteúdo

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good Brochura - 2011

por Nancy R. Lee; Philip Kotler

Detalhes

  • Título Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
  • Autor Nancy R. Lee; Philip Kotler
  • Encadernação Brochura
  • Edição INTERNATIONAL ED
  • Páginas 520
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc, London
  • Data de publicação 2011-10
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9781412981491 / 1412981492
  • Peso 1.62 libras (0.73 kg)
  • Dimensão 9 x 7 x 0.9 in. (22.86 x 17.78 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Behavior modification, Social marketing
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2011033241
  • Dewey Decimal Code 658.8

Mais exemplares à venda

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham, Massachusetts, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,40
€ 2,83 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc. Used - Very Good. . . All orders guaranteed and ship within 24 hours. Your purchase supports More Than Words, a nonprofit job training program for youth, empowering youth to take charge of their lives by taking charge of a business.
Preço do item
€ 1,40
€ 2,83 frete para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Kotler, Philip

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,51
€ 10,24 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 2,51
€ 10,24 frete para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Lee, Nancy R., Kotler, Philip

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Waltham Abbey, Essex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,88
€ 10,69 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc. Used - Good. Ships from UK in 48 hours or less (usually same day). Your purchase helps support Sri Lankan Children's Charity 'The Rainbow Centre'. Ex-library, so some stamps and wear, but in good overall condition. 100% money back guarantee. We are a world class secondhand bookstore based in Hertfordshire, United Kingdom and specialize in high quality textbooks across an enormous variety of subjects. We aim to provide a vast range of textbooks, rare and collectible books at a great price. Our donations to The Rainbow Centre have helped provide an education and a safe haven to hundreds of children who live in appalling conditions. We provide a 100% money back guarantee and are dedicated to providing our customers with the highest standards of service in the bookselling industry.
Preço do item
€ 3,88
€ 10,69 frete para USA
Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

por Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Reno, Nevada, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,71
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 4,71
Frete grátis para USA
Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

por Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,37
€ 9,42 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,37
€ 9,42 frete para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,64
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 2011. Paperback. Very Good. May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,64
Frete grátis para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,64
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 2011. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,64
Frete grátis para USA
Social Marketing : Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing : Influencing Behaviors for Good

por Kotler, Philip, Lee, Nancy R

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,93
€ 9,42 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,93
€ 9,42 frete para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Lee, N.R. and Kotler, P.

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,97
€ 15,23 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 2011. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,900grams, ISBN:1412981492
Preço do item
€ 8,97
€ 15,23 frete para USA
Social Marketing: Influencing Behaviors for Good
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Social Marketing: Influencing Behaviors for Good

por Lee, Nancy R.; Kotler, Philip

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9781412981491 / 1412981492
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Boca Raton, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,24
€ 5,64 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc, 2011-10-20. Paperback. Good. This listing is for Social Marketing: Influencing Behaviors for Good This edition is very similar to the most current updated edition, ISBN 1452292140 Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 30 days of the purchase for a full refund.
Preço do item
€ 12,24
€ 5,64 frete para USA