Descrição:
Springer, 09/01/2006 00:00:01. hardcover. Very Good. 2.0285 in x 24.1117 in x 15.9878 in.
![Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies Capa dura - 2006
por Kenton O'Hara (Editor); Barry Brown (Editor)
Detalhes
- Título Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies
- Autor Kenton O'Hara (Editor); Barry Brown (Editor)
- Encadernação Capa dura
- Edição 1st
- Páginas 311
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Springer
- Data de publicação 2006-01-09
- Ilustrado Sim
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9781402040313 / 1402040318
- Peso 1.56 libras (0.71 kg)
- Dimensão 9.48 x 6.58 x 0.71 in. (24.08 x 16.71 x 1.80 cm)
- Library of Congress subjects Music - Social aspects, Digital music players - Social aspects
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2006296971
- Dewey Decimal Code 306.484
Mais exemplares à venda
![Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies: 35...](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies: 35 (Computer Supported Cooperative Work, 35)
- Usado
- Muito Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Muito Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
London, London, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 14,62€ 23,96 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 14,62
€ 23,96
frete para USA
![Consuming Music Together : Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together : Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Dunfermline, Fife, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 29,43€ 9,45 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Springer Netherlands. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 29,43
€ 9,45
frete para USA
![Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies
por o'hara,kenton
- Usado
- Perto de Excelente
- Capa dura
- Condição
- Usado - Perto de Excelente
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Vancouver, Washington, United States
- Preço do item
-
€ 63,29€ 5,66 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Kluwer Academic Publishers, 2006 hardback book in near fine condition. Hardcover. Near Fine.
Preço do item
€ 63,29
€ 5,66
frete para USA
![Consuming Music Together : Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together : Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies
por Kenton O'Hara
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 371
- Livreiro
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 112,58€ 9,57 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; The Consuming Music Together : Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies.
Preço do item
€ 112,58
€ 9,57
frete para USA
![Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/685/527/1427527685.0.m.jpg)
Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies
por Kenton O'Hara
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 10
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 125,37€ 11,92 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Hardback. New. Collects together the studies of music consumption, and developments in music technology. This book combines the perspectives of both social scientists and technology designers, uncovering how music technologies are actually being used. It is useful for those designing new music technologies, and those working in the music industry.
Preço do item
€ 125,37
€ 11,92
frete para USA
![Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies...](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/313/040/9781402040313.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Consuming Music Together: Social and Collaborative Aspects of Music Consumption Technologies (Computer Supported Cooperative Work)
por O'Hara, Kenton (Editor)/ Brown, Barry (Editor)
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9781402040313 / 1402040318
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 137,78€ 11,98 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Springer-Verlag New York Inc, 2006. Hardcover. New. 1st edition. 311 pages. 9.50x6.25x0.75 inches.
Preço do item
€ 137,78
€ 11,98
frete para USA