Descrição:
Writers Digest Books. Used - Very Good. Very Good condition. Very Good dust jacket. Revised edition. A copy that may have a few cosmetic defects. May also contain light spine creasing or a few markings such as an owner’s name, short gifter’s inscription or light stamp. Bundled media such as CDs, DVDs, floppy disks or access codes may not be included.
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Nenhuma imagem disponível
Making It in the New Music Business Capa dura - 1991
por James Roirdan; James Riordan
Detalhes
- Título Making It in the New Music Business
- Autor James Roirdan; James Riordan
- Encadernação Capa dura
- Edição Revised and Upda
- Páginas 378
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Writer's Digest Books, Cleveland, Ohio
- Data de publicação 1991
- ISBN 9780898794588 / 0898794587
- Peso 1.54 libras (0.70 kg)
- Dimensão 9.31 x 6.34 x 1.38 in. (23.65 x 16.10 x 3.51 cm)
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 91021510
- Dewey Decimal Code 780.237
Mais exemplares à venda
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Making It in the New Music Business
por Riordan, James
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780898794588 / 0898794587
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Frederick, Maryland, United States
- Preço do item
-
€ 6,35€ 3,76 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 6,35
€ 3,76
frete para USA
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Making It in the New Music Business, Revised and Updated
por Riordan, James
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Publisher's blue boards
- Edição
- Revised and Updated edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780898794588 / 0898794587
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Henderson, Nevada, United States
- Preço do item
-
€ 32,90€ 6,12 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Cleveland, Ohio: Writer's Digest Books, 1991. Near Fine condition in bright, shiny Near Fine Dust Jacket. No chips. No tears. No creases. Not a book club edition. No owner's name or bookplate. No remainder marks. No underlining. No highlighting. No margin notes. Clean, square, tight, and unmarked. Pages are fresh and crisp, probably never read. Appendix. Index. Subtitle on Jacket: "How to 'Cut It' as a Recording Artist." . Revised and Updated edition. Hardcover. Publisher's blue boards/DJ Not Price Clipped (22.95). 8vo. (vi), 378pp.
Preço do item
€ 32,90
€ 6,12
frete para USA
![Nenhuma imagem disponível](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/i/en20/no-book-image.png)
Making It in the New Music Business
por Riordan, James
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780898794588 / 0898794587
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 40,77Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 40,77
Frete grátis para USA