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Media Literacy: Thinking Critically about Advertising
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Media Literacy: Thinking Critically about Advertising Brochura - 2008

por Peyton Paxson

Detalhes

  • Título Media Literacy: Thinking Critically about Advertising
  • Autor Peyton Paxson
  • Encadernação Brochura
  • Edição 2 Tch
  • Páginas 123
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Walch Education
  • Data de publicação 2008-11
  • ISBN 9780825165122 / 0825165121
  • Peso 0.7 libras (0.32 kg)
  • Dimensão 10.6 x 8.3 x 0.3 in. (26.92 x 21.08 x 0.76 cm)

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Media Literacy : Thinking Critically about Advertising

por Paxson, Peyton

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780825165122 / 0825165121
Quantidade Disponível
1
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Walch Education. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
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Media Literacy : Thinking Critically about Advertising

por Paxson, Peyton

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780825165122 / 0825165121
Quantidade Disponível
1
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Dunfermline, Fife, United Kingdom
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  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780825165122 / 0825165121
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
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paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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