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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America Capa dura - 2006

por Katherine J. Parkin

Primeira linha

White, elite men have always controlled the advertising industry.

Detalhes

  • Título Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America
  • Autor Katherine J. Parkin
  • Encadernação Capa dura
  • Páginas 304
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial University of Pennsylvania Press
  • Data de publicação June 8, 2006
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780812239294 / 0812239296
  • Peso 1.38 libras (0.63 kg)
  • Dimensão 9 x 6 x 1.01 in. (22.86 x 15.24 x 2.57 cm)
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2006042227
  • Dewey Decimal Code 659.196

Sobre o autor

Katherine J. Parkin is the Jules Plangere, Jr., Endowed Chair in American History and Political Studies at Monmouth University.

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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America
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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America

por Parkin, Katherine J

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780812239294 / 0812239296
Quantidade Disponível
2
Livreiro
South Lyon, Michigan, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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Descrição:
University of Pennsylvania Press, 2006-06-08. Hardcover. Good. 2006; tan cloth covers in illustrated dust jacket; brodart cover over jacket; flaps are taped to boards; Ex library with typical stamps and markings; text pages are clean; 296 pages; 8vo, 7 3/4" - 9 3/4" Tall
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€ 45,82
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FOOD IS LOVE Advertising and Gender Roles in Modern America
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FOOD IS LOVE Advertising and Gender Roles in Modern America

por Parkin, Katherine J.

  • Usado
  • Capa dura
  • Assinado
  • first
Condição
Usado - Fine in Near Fine dustjacket
Edição
First Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780812239294 / 0812239296
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Elwood, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
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Preço do item
€ 61,30
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Descrição:
University of Pennsylvania Press. Fine in Near Fine dustjacket. 2006. First Edition. Hardcover. 0812239296 . The dustjacket is now protected in a new, removable mylar sleeve. ; SIGNED by the author with an inscription. ; 8vo 8" - 9" tall; 304 pages .
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€ 61,30
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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America
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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America

por Parkin, Katherine J.

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Muito Bom
Edição
1st Edition 1st Printing
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780812239294 / 0812239296
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Martinsville, Virginia, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
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€ 61,35
€ 4,71 frete para USA

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Descrição:
Philadelphia, PA: University of Pennsylvania Press, 2006. 1st Edition 1st Printing. Hardcover. Very Good/Very Good. 8vo - over 7¾ - 9¾" tall. Ex-library with the usual library markings (if not for the library markings this copy would be graded in fine condition); overall a nice used copy! Very scarce and hard-to-find title! Tan cloth with black lettering on the spine. 296 informative and educational pages! Extremely rare and out-of-print FIRST EDITION! "Winner of the 2006 Emily Toth Award of the Popular Culture/American Culture Association. Looking at food ads from the twentieth and twenty-first centuries, describes how advertising plays a role in defining gender roles.........
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€ 61,35
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Food Is Love: Advertising and Gender Roles in Modern America

por Parkin, Katherine J.

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780812239294 / 0812239296
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
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Preço do item
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Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
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