Descrição:
State University of New York Press, 2003. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Book contains highlighter markings. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9780791458228
![The Globalization of Corporate Media Hegemony](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/228/458/9780791458228.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
The Globalization of Corporate Media Hegemony Brochura - 2003
por Lee Artz (Editor); Yahya R. Kamalipour (Editor)
Detalhes
- Título The Globalization of Corporate Media Hegemony
- Autor Lee Artz (Editor); Yahya R. Kamalipour (Editor)
- Encadernação Brochura
- Páginas 319
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial State University of New York Press
- Data de publicação 2003-08-28
- Ilustrado Sim
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9780791458228 / 0791458229
- Peso 0.93 libras (0.42 kg)
- Dimensão 8.98 x 5.78 x 0.71 in. (22.81 x 14.68 x 1.80 cm)
- Library of Congress subjects Globalization, Mass media - Social aspects
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2002036482
- Dewey Decimal Code 302.23
Revisões da mídia
Citações
- Choice, 02/01/2004, Page 1071
Mais exemplares à venda
![The Globalization of Corporate Media Hegemony](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/228/458/9780791458228.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
The Globalization of Corporate Media Hegemony
por Artz, L. and Kamalipour, Y, R. (eds)
- Usado
- Brochura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 12,80€ 15,23 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 12,80
€ 15,23
frete para USA
![The Globalization of Corporate Media Hegemony](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/759/022/1532022759.0.m.jpg)
The Globalization of Corporate Media Hegemony
por Artz, Lee & Yahya R. Kamalipour (editor)
- Usado
- Brochura
- first
- Condição
- Usado - Good- Very Good
- Edição
- 1st Printing
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Winnipeg, Manitoba, Canada
- Preço do item
-
€ 28,27€ 9,90 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Albany: State University of New York Press, 2003. Solid with light wear on the covers. The previous owner's name is on the first inside page and there is underlining and margin marks in the first chapter,. 1st Printing. Paperback. Good- Very Good. 8vo - over 7¾" - 9¾" tall.
Preço do item
€ 28,27
€ 9,90
frete para USA
![The Globalization of Corporate Media Hegemony](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/692/806/1513806692.0.m.jpg)
The Globalization of Corporate Media Hegemony
por Lee Artz
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 10
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 44,70€ 11,88 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Paperback / softback. New.
Preço do item
€ 44,70
€ 11,88
frete para USA
![The Globalization of Corporate Media Hegemony](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/228/458/9780791458228.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
The Globalization of Corporate Media Hegemony
- Novo
- Condição
- Novo
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 4
- Livreiro
-
Woodside, New York, United States
- Preço do item
-
€ 54,40€ 3,76 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
State University of New York Press , pp. 319 Index. Papeback. New.
Preço do item
€ 54,40
€ 3,76
frete para USA
![The Globalization of Corporate Media Hegemony (Suny Series in Global Media Studies)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/228/458/9780791458228.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
The Globalization of Corporate Media Hegemony (Suny Series in Global Media Studies)
por Lee Artz
- Usado
- Bom
- Brochura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 55,73Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 55,73
Frete grátis para USA
![The Globalization of Corporate Media Hegemony (Suny Series in Global Media Studies)](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/228/458/9780791458228.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
The Globalization of Corporate Media Hegemony (Suny Series in Global Media Studies)
por Lee Artz; Yahya R. Kamalipour
- Novo
- Brochura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780791458228 / 0791458229
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, United States
- Preço do item
-
€ 83,57€ 5,14 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
State University of New York Press, 2003-08-28. Paperback. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 83,57
€ 5,14
frete para USA