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Media Canada : Introductory Analysis Unknown - 1992

por n/a

Detalhes

  • Título Media Canada : Introductory Analysis
  • Autor n/a
  • Encadernação unknown
  • Edição First Edition 2n
  • Idioma ENG
  • Editorial n/a, Mississauga, ON, Canada
  • Data de publicação 1992
  • ISBN 9780773051874

Mais exemplares à venda

Media Canada

Media Canada

por Romanow, Walter I.; Soderlund, Walter C

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
  • first
Condição
Usado - Muito Bom
Edição
First Edition 2nd Printing
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780773051874 / 0773051872
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Oshawa, Ontario, Canada
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 20,38
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Mostrar detalhes

Descrição:
Mississauga: Copp Clark Pitman Ltd., 1994. Previous Owner Markings (Ink Underlining); Light Creasing on Front, Rear Covers; Spine Lightly Chipped; Edges Lightly Soiled. SUB-TITLE: An Introductory Analysis. CONTENTS: Preface; PART I THE HISTORICAL AND THEORETICAL CONTEXT; Chapter 1 The Canadian Media-Telecommunications Context; Chapter 2 A Framework for Comparing Mass Media Systems; Chapter 3 The Global Context of Canadian Communication; Chapter 4 Theoretical Approaches to Communication; Chapter 5 Canadian Audiences and Their Mass Media; PART 2 THE MASS MEDIA INDUSTRIES; Chapter 6 Print Media; Chapter 7 Broadcasting; Chapter 8 Canada's Film Industry; Chapter 9 The Persuasion Industries; PART 3 REGULATION, OWNERSHIP, AND POLITICAL PROCESSES; Chapter 10 Regulation and Social Control; Chapter 11 Access to Information; Chapter 12 Ownership; Chapter 13 Media Ownership Profiles; Chapter 14 Mass Media and Politics; Appendix Name Index; Subject Index. EXCERPT: Preface - The purpose of this book is to… Ler mais
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