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When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales Capa dura - 2006 - 2nd Edição
por David M. Jones
Detalhes
- Título When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales
- Autor David M. Jones
- Encadernação Capa dura
- Número da edição 2nd
- Edição 2
- Páginas 232
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Data de publicação September 30, 2006
- Ilustrado Sim
- Features Bibliography, Illustrated, Index, Table of Contents
- ISBN 9780765617385 / 0765617382
- Peso 0.92 libras (0.42 kg)
- Dimensão 9.4 x 6.16 x 0.7 in. (23.88 x 15.65 x 1.78 cm)
- Library of Congress subjects Advertising, Sales promotion
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2006005852
- Dewey Decimal Code 659.1
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When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales
por Jones, David M.
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765617385 / 0765617382
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
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Seattle, Washington, United States
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When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales
por Jones, David M
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765617385 / 0765617382
- Quantidade Disponível
- 1
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Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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Routledge, 2006. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In good all round condition. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9780765617385
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por Jones, David M
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765617385 / 0765617382
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When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales
por Jones, J. P.
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765617385 / 0765617382
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Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
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M. E. Sharpe, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. In fair condition, suitable as a study copy. No dust jacket. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,500grams, ISBN:9780765617385
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When Ads Work: New Proof That Advertising Triggers Sales
por Jones, John Philip
- Novo
- Capa dura
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- Novo
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- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780765617385 / 0765617382
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M E Sharpe Inc, 2006. Hardcover. New. 2nd edition. 207 pages. 9.50x6.50x0.75 inches.
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