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How Advertising Works: The Role of Research
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How Advertising Works: The Role of Research Brochura - 1998 - 1st Edição

por John Philip Jones (Editor)

Primeira linha

In 1967, at a seminar on advertising research organized by the European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR), I gave an invited paper titled, "What Do We Know About How Advertising Works?"

Detalhes

  • Título How Advertising Works: The Role of Research
  • Autor John Philip Jones (Editor)
  • Encadernação Brochura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 368
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, USA
  • Data de publicação 1998-06-10
  • ISBN 9780761912415 / 076191241X
  • Peso 1.3 libras (0.59 kg)
  • Dimensão 9.03 x 6.01 x 0.9 in. (22.94 x 15.27 x 2.29 cm)
  • Library of Congress subjects Advertising, Advertising - Research
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 98-8871
  • Dewey Decimal Code 659.1

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