Ir para o conteúdo

How Advertising Works: The Role of Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

How Advertising Works: The Role of Research Capa dura - 1998 - 1st Edição

por John Philip Jones (Editor)

Primeira linha

In 1967, at a seminar on advertising research organized by the European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR), I gave an invited paper titled, "What Do We Know About How Advertising Works?"

Detalhes

  • Título How Advertising Works: The Role of Research
  • Autor John Philip Jones (Editor)
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 368
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc, Thousand Oaks, California, U.S.A.
  • Data de publicação June 17, 1998
  • ISBN 9780761912408 / 0761912401
  • Peso 1.5 libras (0.68 kg)
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 98008871
  • Dewey Decimal Code 659.1

Mais exemplares à venda

How Advertising Works : The Role of Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

How Advertising Works : The Role of Research

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761912408 / 0761912401
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,64
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,64
Frete grátis para USA
How Advertising Works : The Role of Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

How Advertising Works : The Role of Research

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761912408 / 0761912401
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Reno, Nevada, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,37
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 7,37
Frete grátis para USA
How Advertising Works: The Role of Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

How Advertising Works: The Role of Research

por Jones, J. P.

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761912408 / 0761912401
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 11,03
€ 15,26 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 1998. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In poor condition, suitable as a reading copy. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,650grams, ISBN:9780761912408
Preço do item
€ 11,03
€ 15,26 frete para USA