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How Advertising Works: The Role of Research Capa dura - 1998 - 1st Edição
por John Philip Jones (Editor)
Primeira linha
In 1967, at a seminar on advertising research organized by the European Society for Opinion and Marketing Research (ESOMAR), I gave an invited paper titled, "What Do We Know About How Advertising Works?"
Detalhes
- Título How Advertising Works: The Role of Research
- Autor John Philip Jones (Editor)
- Encadernação Capa dura
- Número da edição 1st
- Edição 1
- Páginas 368
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Sage Publications, Inc, Thousand Oaks, California, U.S.A.
- Data de publicação June 17, 1998
- ISBN 9780761912408 / 0761912401
- Peso 1.5 libras (0.68 kg)
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 98008871
- Dewey Decimal Code 659.1
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How Advertising Works : The Role of Research
- Usado
- Condição
- Used - Very Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761912408 / 0761912401
- Quantidade Disponível
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How Advertising Works: The Role of Research
por Jones, J. P.
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- Encadernação
- Paperback
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780761912408 / 0761912401
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