Ir para o conteúdo

Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan Brochura - 1996

por David L. Morgan


Informações do editor

The extensively revised edition of the best-selling Focus Groups as Qualitative Research continues to provide an excellent guide for researchers across the disciplines.

Reflecting the many changes that have occurred in the study of focus groups in recent years, the book begins with an updated introduction offering a discussion of current social science approaches to focus groups. Expanded coverage on the comparison of focus groups to individual interviews follows, and there is more material on the strengths and weaknesses of focus groups. The section on self-contained focus groups has also been expanded. Subsequent chapters have been revised to include examples from social scientists who have established their own practices and methodological research on focus groups. In conclusion, the author offers future directions and references that take into account the explosive growth of focus groups as a research tool for all social scientists.

Primeira linha

HASH(0x11134bf0)

Detalhes

  • Título Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan
  • Autor David L. Morgan
  • Encadernação Brochura
  • Edição 2nd
  • Páginas 88
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Sage Publications, Inc
  • Data de publicação 1996-10-23
  • Ilustrado Sim
  • Features Bibliography, Illustrated
  • ISBN 9780761903437 / 0761903437
  • Peso 0.26 libras (0.12 kg)
  • Dimensão 8.5 x 5.54 x 0.22 in. (21.59 x 14.07 x 0.56 cm)
  • Library of Congress subjects Social sciences - Research - Methodology, Qualitative research
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 96-25389
  • Dewey Decimal Code 300.723
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

Focus Groups as Qualitative Research (Qualitative Research Methods)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research (Qualitative Research Methods)

por Morgan, David L.

  • Usado
Condição
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Skokie, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,61
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. Cover has some wear. Pages have notes.
Preço do item
€ 3,61
€ 3,78 frete para USA
Focus Groups as Qualitative Research (Qualitative Research Methods)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research (Qualitative Research Methods)

por Morgan, David L.

  • Usado
  • Aceitável
Condição
Usado - Aceitável
Edição
2nd
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,56
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc. 2nd. Acceptable. Acceptable. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 4,56
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)

por Morgan, David L.

  • Usado
  • Aceitável
Condição
Usado - Aceitável
Edição
2nd
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,56
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc. 2nd. Acceptable. Acceptable. Heavy wear. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 4,56
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research

por Morgan, David L

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,23
€ 9,48 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,23
€ 9,48 frete para USA
Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan

Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan

por Morgan, David L.

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
4
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,31
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 1996. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,31
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan

Focus Groups as Qualitative Research / David L. Morgan

por Morgan, David L.

  • Usado
  • Aceitável
  • Brochura
Condição
Usado - Aceitável
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,31
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Sage Publications, Inc, 1996. Paperback. Acceptable. Readable copy. Pages may have considerable notes/highlighting. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,31
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)

por Morgan, David L.

  • Usado
Condição
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
RALEIGH, North Carolina, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,45
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. Clean, great binding. Cover shows light wear from reading/handling. Dog-Eared Books is a small, women owned and operated business.
Preço do item
€ 6,45
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research

por Morgan, David L

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,18
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 7,18
Frete grátis para USA
Focus Groups as Qualitative Research
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research

por Morgan, David L

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,25
€ 9,48 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Incorporated. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 7,25
€ 9,48 frete para USA
Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Focus Groups as Qualitative Research, Second Edition (Qualitative Research Methods Series 16)

por Morgan, David L

  • Usado
  • Brochura
Condição
Used: Good
Edição
2nd
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780761903437 / 0761903437
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,39
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
SAGE Publications, Inc, 1996-10-23. 2nd. paperback. Used: Good.
Preço do item
€ 9,39
Frete grátis para USA