Ir para o conteúdo

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer Brochura - 2004

por Merlin Stone; Bryan Foss; Alison Bond

Primeira linha

This is not just another book about market research, or about customer relationship management - although it has much say about both.

Detalhes

  • Título Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
  • Autor Merlin Stone; Bryan Foss; Alison Bond
  • Encadernação Brochura
  • Edição INTERNATIONAL ED
  • Páginas 288
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Kogan Page
  • Data de publicação January 10, 2004
  • Ilustrado Sim
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780749442927 / 0749442921
  • Peso 1.12 libras (0.51 kg)
  • Dimensão 8.7 x 6.7 x 1.11 in. (22.10 x 17.02 x 2.82 cm)
  • Library of Congress subjects Customer relations - Management, Marketing research
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2004014622
  • Dewey Decimal Code 658.834

Sobre o autor

Bryan Foss is an independent non-executive director (NED), board level adviser, mentor and Visiting Professor. The majority of his work is in board governance and risk management (including operational, systems and data risks), also Business-to-Business marketing and sales, including international Key Account and partner management, SMB marketing and through-the-value-chain distribution management to employees and consumers. Bryan has a combination of commercial, regulatory, academic and professional roles, he is also an active board mentor for a very wide variety of organisations and individuals.

Mais exemplares à venda

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market...

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)

por STONE, Merlin

  • Usado
  • Muito Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,01
€ 10,25 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Very Good.
Preço do item
€ 1,01
€ 10,25 frete para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market...

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)

por STONE, Merlin

  • Usado
  • Brochura
Condição
Novo
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 1,01
€ 10,25 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Paperback. Like New.
Preço do item
€ 1,01
€ 10,25 frete para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

por Stone, M. et al

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,99
€ 15,26 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2010. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9780749442927
Preço do item
€ 2,99
€ 15,26 frete para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

por Stone, M. et al.

  • Usado
  • Brochura
Condição
Usado
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 2,99
€ 15,26 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2004. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has soft covers. Clean from markings In good all round condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,550grams, ISBN:9780749442927
Preço do item
€ 2,99
€ 15,26 frete para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)

por Stone, Merlin, Foss, Bryan, Bond, Alison

  • Usado
  • Bom
Condição
Usado - Bom
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,21
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page. Good. Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 4,21
Frete grátis para USA
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,69
€ 9,46 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 5,69
€ 9,46 frete para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

por Stone, Merlin; Foss, Bryan; Bond, Alison

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,84
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, 2004. Paperback. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,84
Frete grátis para USA
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

por Foss, Bryan, Bond, Alison, Stone, Merlin

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,00
€ 9,46 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Ships from the UK. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,00
€ 9,46 frete para USA
Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight : How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer

por Foss, Bryan, Bond, Alison, Stone, Merlin

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 10,08
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Kogan Page, Limited. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 10,08
Frete grátis para USA
Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Consumer Insight: How to Use Data and Market Research to Get Closer to Your Customer (Market Research in Practice)

por Stone, Merlin

  • Usado
  • Bom
  • Brochura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Paperback
ISBN 10 / ISBN 13
9780749442927 / 0749442921
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 35,48
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
paperback. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 35,48
Frete grátis para USA