Ir para o conteúdo

The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision Capa dura - 2022

por Matthew Dixon; Ted McKenna

Detalhes

  • Título The Jolt Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
  • Autor Matthew Dixon; Ted McKenna
  • Encadernação Capa dura
  • Páginas 256
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Portfolio
  • Data de publicação 2022-09-20
  • Ilustrado Sim
  • Features Bibliography, Illustrated, Index
  • ISBN 9780593538104 / 0593538102
  • Peso 0.95 libras (0.43 kg)
  • Dimensão 9 x 6.1 x 1.1 in. (22.86 x 15.49 x 2.79 cm)
  • Library of Congress subjects Decision making, Consumer behavior
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2022013122
  • Dewey Decimal Code 658.834

Sobre o autor

Matthew Dixon is the Wall Street Journal bestselling author of three of the most important business books of the past decade: The Challenger Sale, The Effortless Experience and The Challenger Customer. He is also a frequent contributor to Harvard Business Review on sales and customer experience. He is a founding partner of DCM Insights, a boutique consultancy focused on using data and research-backed frameworks to help companies attract, retain and grow their customers. Previously, he has held numerous global leadership roles at organizations like Tethr, Korn Ferry Hay Group as well as the research firm CEB (now Gartner). He is a sought-after speaker and advisor to management teams around the world, including many of those in the Fortune 500.

Ted McKenna is an accomplished sales and customer experience researcher whose work has appeared in the pages of Harvard Business Review. He is a founding partner of DCM Insights, a boutique consultancy focused on using data and research-backed frameworks to help companies attract, engage, retain, and grow customer relationships. Prior to co-founding DCMi, Ted has held numerous executive leadership positions in product, strategy, research, advisory, and enablement for Tethr, Russell Reynolds, and CEB (now, Gartner). His most recent work focused on mining unstructured conversational data using advanced data science and leading AI/ML tools to build models, scores, and behavioral frameworks. Previous roles called for deploying syndicated research methods to mine more structured sources such as surveys, diagnostics, demographics, and jobs data. He is a sought-after speaker and advisor to sales and customer experience teams around the world.

Mais exemplares à venda

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew

  • Usado
Condição
UsedVeryGood The cover shows normal wear and tear.
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
South San Francisco, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 10,26
€ 4,70 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood The cover shows normal wear and tear. .
Preço do item
€ 10,26
€ 4,70 frete para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew; McKenna, Ted

  • Usado
  • Muito Bom
Condição
Usado - Muito Bom
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 12,30
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Portfolio. Very Good. Very Good. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. APO/FPO addresses supported
Preço do item
€ 12,30
Frete grátis para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew, McKenna, Ted

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Medford, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 18,85
€ 3,76 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Portfolio, 9/20/2022 12:00:00 AM. New. New, unread, and unused.
Preço do item
€ 18,85
€ 3,76 frete para USA
The JOLT Effect How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew, McKenna, Ted

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
29
Livreiro
Benton Harbor, Michigan, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 19,19
€ 3,76 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New. BRAND NEW, GIFT QUALITY! NOT OVERSTOCKS OR MARKED UP REMAINDERS! DIRECT FROM THE PUBLISHER!
Preço do item
€ 19,19
€ 3,76 frete para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew

  • Usado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Rockford, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 20,14
€ 3,76 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedLikeNew. The cover shows no damage or marks! 100%Money-Back Guarantee. Satisfaction 100% guaranteed! Ship within 24 hours!!
Preço do item
€ 20,14
€ 3,76 frete para USA
The Jolt Effect
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The Jolt Effect

por Ted McKenna Matthew Dixon

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
4
Livreiro
Woodside, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 21,36
€ 3,76 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Random House , pp. 256 . Hardback. New.
Preço do item
€ 21,36
€ 3,76 frete para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew; McKenna, Ted

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used:Good
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
2
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,57
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Portfolio, 2022-09-20. Hardcover. Used:Good.
Preço do item
€ 23,57
Frete grátis para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew

  • Usado
Condição
UsedVeryGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 25,84
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. signs of little wear on the cover.
Preço do item
€ 25,84
Frete grátis para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew

  • Usado
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,10
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedLikeNew. Remainder mark
Preço do item
€ 26,10
Frete grátis para USA
The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

The JOLT Effect: How High Performers Overcome Customer Indecision

por Dixon, Matthew

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780593538104 / 0593538102
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Philadelphia, Pennsylvania, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 26,37
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New. .
Preço do item
€ 26,37
Frete grátis para USA