Ir para o conteúdo

Marketing Convergence
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Convergence Capa dura - 2002 - 1st Edição

por Susan K. Jones; Ted Spiegel

Detalhes

  • Título Marketing Convergence
  • Autor Susan K. Jones; Ted Spiegel
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 232
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Racom Communications, U.S.A.
  • Data de publicação September 30, 2002
  • Ilustrado Sim
  • Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated
  • ISBN 9780538727198 / 0538727195
  • Peso 1.06 libras (0.48 kg)
  • Dimensão 9.26 x 6.38 x 0.6 in. (23.52 x 16.21 x 1.52 cm)
  • Library of Congress subjects Electronic commerce, Marketing
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2003275731
  • Dewey Decimal Code 658.8

Mais exemplares à venda

Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and...

Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

por Jones, Susan K.; Spiegel, Ted

  • Novo
  • Capa dura
  • first
Condição
Novo
Edição
First Edition/First Printing
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Saginaw, Michigan, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,05
€ 4,50 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
U.S.A.: Cengage Learning, 2002. "This book is engineered for professionals looking to gain a better understanding of the integration of technologies and marketing strategies." Black paper with gilt print on spine; 232 pages; tight binding; no external or internal marks; no chips, tears or creases; text block is bright and clean; dust jacket displays a subtle scratch on back and top corners are gently bumped.. First Edition/First Printing. Hard Cover. New/Near Fine. 8vo - over 7¾ - 9¾" Tall.
Preço do item
€ 8,05
€ 4,50 frete para USA
MARKETING CONVERGENCE [Hardcover] Jones, Susan K. and Spiegel, Ted
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

MARKETING CONVERGENCE [Hardcover] Jones, Susan K. and Spiegel, Ted

por Spiegel, Ted; Jones, Susan K

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Sugar Land, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 8,52
€ 5,67 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Racom Communications, 2002-10-16. Hardcover. New. Need it urgently? Upgrade to Expedited. In stock and we ship daily on weekdays & Saturdays.
Preço do item
€ 8,52
€ 5,67 frete para USA
Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

por Jones, Susan K.; Spiegel, Ted

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Palatine, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 13,29
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
South-Western Educational Pub, 2002-09-30. Hardcover. Like New. Book in excellent condition, clean and tight. Ships same or next day.
Preço do item
€ 13,29
€ 3,78 frete para USA
Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Convergence: How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

por Susan K. Jones; Ted Spiegel

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Mt Prospect, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 14,16
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
South-Western Educational Pub, 2002-09-30. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW COPY, Perfect Shape, No Black Remainder Mark, 409-209
Preço do item
€ 14,16
€ 3,78 frete para USA
Marketing Convergence : How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Marketing Convergence : How the Leading Companies Are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

por Susan K. Jones, Ted Spiegel

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 15,13
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Cengage South-Western. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 15,13
Frete grátis para USA
Marketing Convergence: How the Leading Companies are Profiting from Integrating Online and...

Marketing Convergence: How the Leading Companies are Profiting from Integrating Online and Offline Marketing Strategies

por Jones, Susan; Spiegel, Ted

  • Usado
  • Bom
  • first
Condição
Usado - Bom
Edição
1st Edition
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Manasquan, New Jersey, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 18,95€ 15,16
Economize € 3,79!
€ 4,69 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Mason, OH: South Western Educational Publishing, 2002. 1st Edition. Soft cover. Fine. 8vo., Wraps 205pp.. Beautiful Unread. Square, tight and clean throughout with little or no wear. Faint sticker ghost. Fresh and bright with no chipping, creases, tears or toning. A sharp collectable copy at a great price.
Preço do item
€ 18,95€ 15,16
Economize € 3,79 !
€ 4,69 frete para USA
MARKETING CONVERGENCE
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

MARKETING CONVERGENCE

por Jones, Susan K.

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780538727198 / 0538727195
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 42,52
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Preço do item
€ 42,52
Frete grátis para USA