Descrição:
Cambridge University Press, 2007. This is an ex-library book and may have the usual library/used-book markings inside.This book has hardback covers. Clean from markings. In fair condition, suitable as a study copy. Dust jacket in fair condition. Please note the Image in this listing is a stock photo and may not match the covers of the actual item,750grams, ISBN:9780521833974
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages Capa dura - 2007
por Teresa Da Lopes
Informações do editor
Detalhes
- Título Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages
- Autor Teresa Da Lopes
- Encadernação Capa dura
- Páginas 326
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Cambridge University Press, New York, NY
- Data de publicação October 31, 2007
- Ilustrado Sim
- Features Bibliography, Dust Cover, Illustrated, Index, Table of Contents
- ISBN 9780521833974 / 0521833973
- Peso 1.54 libras (0.70 kg)
- Dimensão 9.16 x 6.36 x 1 in. (23.27 x 16.15 x 2.54 cm)
-
Temas
- Chronological Period: 20th Century
- Library of Congress subjects International business enterprises, Brand name products
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2006101720
- Dewey Decimal Code 338.887
Mais exemplares à venda
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages (Cambridge Studies in the Emergence of Global Enterprise)
por Da Silva Lopes, T
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Lincoln, Lincolnshire, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 3,90€ 15,29 frete para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 3,90
€ 15,29
frete para USA
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages
por Teresa da Silva Lopes
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 5
- Livreiro
-
Southport, Merseyside, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 52,34€ 11,93 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Hardback. New. Global Brands, first published in 2007, contrasts with existing studies by providing a new dimension to the literature on the growth of multinationals through the focus on brands, using an institutional and evolutionary approach based on original and published sources about the beverage industry and firms.
Preço do item
€ 52,34
€ 11,93
frete para USA
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages (Cambridge Studies in the Emergence of Global Enterprise)
por Lopes, Teresa da Silva
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Very Good -
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Excelsior, Minnesota, United States
- Preço do item
-
€ 41,69€ 6,38 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Cambridge University Press, 2007-09-24. Hardcover. Very Good -/Very Good +. 9x6x1. Clean, solid copy with no writing or marks to page surfaces. Name blacked out with marker on bottom edge of book. Light bumps to spine ends and front cover corners. Binding is tight and square. Jacket is glossy with a couple small tiny surface dings on front. Looks very good overall. Books that sell for $9 or more ship in a box; under $9 in a bubble mailer. Expedited and international orders may ship in a flat rate envelope rather than a box due to cost constraints. All US-addressed items ship with complimentary delivery confirmation.
Preço do item
€ 41,69
€ 6,38
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages
por Teresa da Silva Lopes
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 83,67€ 11,99 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Cambridge Univ Pr, 2007. Hardcover. New. new title edition. 326 pages. 9.00x6.25x1.25 inches.
Preço do item
€ 83,67
€ 11,99
frete para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages (Cambridge Studies in the Emergence of Global Enterprise)
por Lopes, Teresa da Silva
- Usado
- Bom
- Capa dura
- Condição
- Usado - Bom
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Newport Coast, California, United States
- Preço do item
-
€ 76,96Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 76,96
Frete grátis para USA
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Global Brands: The Evolution of Multinationals in Alcoholic Beverages (Cambridge Studies in the Emergence of Global Enterprise)
por Lopes, Teresa da Silva
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780521833974 / 0521833973
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
San Diego, California, United States
- Preço do item
-
€ 77,21€ 5,15 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Cambridge University Press. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 77,21
€ 5,15
frete para USA