Ir para o conteúdo

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf Capa dura - 2006

por Marianne Rosner Klimchuk; Sandra A. Krasovec

Detalhes

  • Título Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
  • Autor Marianne Rosner Klimchuk; Sandra A. Krasovec
  • Encadernação Capa dura
  • Edição [ Edition: First
  • Páginas 262
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial John Wiley & Sons, Hoboken, New Jersey
  • Data de publicação September 11, 2006
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780471720164 / 047172016X
  • Peso 1.67 libras (0.76 kg)
  • Dimensão 9.48 x 7.66 x 0.82 in. (24.08 x 19.46 x 2.08 cm)
  • Library of Congress subjects Packaging - Design
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2006004539
  • Dewey Decimal Code 658.564

Sobre o autor

MARIANNE ROSNER KLIMCHUK is Associate Chair of the Packaging Design Department at the Fashion Institute of Technology (FIT) in New York City. She's a frequent lecturer and contributor to industry magazines.

SANDRA A. KRASOVEC is Assistant Professor of Packaging Design at FIT and principal of Krasovec Design in New York City.

Mais exemplares à venda

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Krasovec, Sandra A.

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
2
Livreiro
GORING BY SEA, West Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 2 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,37
€ 10,24 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardback. Very Good.
Preço do item
€ 4,37
€ 10,24 frete para USA
Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R.

  • Usado
Condição
UsedGood
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Imperial, Missouri, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,37
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedGood. The item shows wear from consistent use, but it remains in good condition and works perfectly. All pages and cover are intact (including the dust cover, if applicable). Spine may show signs of wear. Pages may include limited notes and highlighting. May NOT include discs, access code or other supplemental materials.
Preço do item
€ 4,37
Frete grátis para USA
Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Sandra A. Krasovec; Marianne Rosner Klimchuk; Marianne R. Klimchuk

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,96
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2006. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,96
Frete grátis para USA
Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Sandra A. Krasovec; Marianne Rosner Klimchuk; Marianne R. Klimchuk

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,96
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2006. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,96
Frete grátis para USA
Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R., Klimchuk, Marianne Rosner, Krasovec, Sandra A

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,63
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,63
Frete grátis para USA
Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R.

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Tokyo, Japan
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 7,09
€ 11,31 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 2006. Hardcover. Very Good. A copy that has been read, but is in excellent condition. Pages are intact and not marred by notes or highlighting. The spine remains undamaged. How to create packaging designs for consumer brands that effectively commun icate in the retail environment Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf is the most comprehensive resource of practical and professional information for c reating packaging designs that serve as the marketing vehicles for consumer products. Packed with real-world advice, step-by-step descriptions of the creative process, and all-important insights into the stakeholders, the des ign process, and the production process, this book illuminates the business of packaging design like no other. Whether you're a designer, brand manager, or packaging manufacturer, the hi ghly visual coverage in Packaging Design will be useful to you, as well as everyone else involved in the packaging design process. In one convenient b ook, you'll… Ler mais
Preço do item
€ 7,09
€ 11,31 frete para USA
Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design : Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R., Klimchuk, Marianne Rosner, Krasovec, Sandra A

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Reno, Nevada, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,40
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 9,40
Frete grátis para USA
Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Used: Good
Edição
1
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
HOUSTON, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 9,86
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 2006-09-11. 1. hardcover. Used: Good.
Preço do item
€ 9,86
Frete grátis para USA
Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R.; Krasovec, Sandra A.

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Muito Bom
Edição
American First
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Vancouver, British Columbia, Canada
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 23,56
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hoboken, NJ: John Wiley & Sons, 2006. Book. Very Good. Hardcover. American First. Complete number line from 1 to 10; some edge wear to boards; otherwise a solid, clean copy with no marking or underlining; well illustrated with both black and white and color photographs; also black and white line drawings..
Preço do item
€ 23,56
Frete grátis para USA
Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Packaging Design: Successful Product Branding from Concept to Shelf

por Klimchuk, Marianne R.

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471720164 / 047172016X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 28,88
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 28,88
Frete grátis para USA