Ir para o conteúdo

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework Capa dura - 2004 - 1st Edição

por Don Peppers; Martha Rogers

Detalhes

  • Título Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
  • Autor Don Peppers; Martha Rogers
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 516
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial John Wiley & Sons, U.S.A.
  • Data de publicação April 19, 2004
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780471485902 / 047148590X
  • Peso 2.47 libras (1.12 kg)
  • Dimensão 10.16 x 7.28 x 1.6 in. (25.81 x 18.49 x 4.06 cm)
  • Library of Congress subjects Customer relations - Management, Relationship marketing
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2003020608
  • Dewey Decimal Code 658.812

Sobre o autor

DON PEPPERS and MARTHA ROGERS, PhD, are the founding partners of Peppers and Rogers Group, a Carlson Marketing Group Company based in Norwalk, Connecticut (www.1to1.com). They are the coauthors of five bestselling books about one-to-one customer relationships and were named by Business 2.0 magazine as two of the most important business gurus of all time. Peppers was formerly the CEO of a top-20 direct marketing agency, and Rogers is an adjunct professor at The Fuqua School of Business at Duke University, as well as Codirector of the Teradata Center for Customer Relationship Management at Duke University (www.teradataduke.org).

Mais exemplares à venda

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework

por Peppers, Don, Rogers, Martha

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Frederick, Maryland, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,98
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Used - Good. Good condition. Very Good dust jacket.
Preço do item
€ 4,98
€ 3,78 frete para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Rogers, Martha, Peppers, Don

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Dunfermline, Fife, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,90
€ 9,47 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Ships from the UK. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 5,90
€ 9,47 frete para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Don Peppers; Martha Rogers

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,03
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2004. Hardcover. Very Good. Disclaimer:Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,03
Frete grátis para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Don Peppers; Martha Rogers

  • Usado
  • as new
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,03
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2004. Hardcover. As New. Disclaimer:An apparently unread copy in perfect condition. Dust cover is intact; pages are clean and are not marred by notes or folds of any kind. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 6,03
Frete grátis para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Rogers, Martha, Peppers, Don

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Rogers, Martha, Peppers, Don

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590x
Quantidade Disponível
2
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA
Managing Customer Relationships : A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships : A Strategic Framework

por Rogers, Martha, Peppers, Don

  • Usado
Condição
Used - Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590x
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Good. Former library book; may include library markings. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
Preço do item
€ 6,80
Frete grátis para USA
Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework

por Peppers, Don; Rogers, Martha

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590X
Quantidade Disponível
3
Livreiro
Boca Raton, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 14,20
€ 5,67 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 2004-04-19. Hardcover. Good. This listing is for (Managing Customer Relationships: A Strategic Framework). This edition is very similar to ISBN 0470423471 which is the most current updated edition. Please be sure to buy the earlier and much cheaper edition for your class and SAVE MONEY on your textbook expenses! We personally guarantee that you can use this edition for your class. If for some reason you're unhappy with any of our textbooks products, you are welcome to return the book back to us within 14 days of delivery for a full refund.
Preço do item
€ 14,20
€ 5,67 frete para USA
Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework

por Don Peppers

  • Usado
  • Aceitável
Condição
Usado - Aceitável
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Artesia, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 14,85
€ 2,84 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Acceptable. IMP: Acceptable- Do not include ACCESS CODE, CD-ROM or companion materials even if stated in item title. It may contain highlighting/markings throughout, and the covers and corners may show shelf wear. Corners, pages may be dent. All text is legible.
Preço do item
€ 14,85
€ 2,84 frete para USA
Managing Customer Relationships: A Strategic Framework
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Managing Customer Relationships: A Strategic Framework

por Don Peppers

  • Usado
  • Bom
Condição
Usado - Bom
ISBN 10 / ISBN 13
9780471485902 / 047148590X
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Artesia, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 15,16
€ 2,84 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Good. IMP: Used Good- Used items do not include CD-ROM, ACCESS CODE or companion materials, regardless of what is stated in item title. We ship from multiple locations. Prompt customer service.
Preço do item
€ 15,16
€ 2,84 frete para USA