Ir para o conteúdo

Mission Based Marketing: How Your Not for Profit Can Succeed in a More
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Mission Based Marketing: How Your Not for Profit Can Succeed in a More Competitive World Capa dura - 1998 - 1st Edição

por Peter C. Brinckerhoff


Primeira linha

More competition.

Detalhes

  • Título Mission Based Marketing: How Your Not for Profit Can Succeed in a More Competitive World
  • Autor Peter C. Brinckerhoff
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 224
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Wiley, Somerset, New Jersey, U.S.A.
  • Data de publicação February 1998
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780471296935 / 0471296937
  • Peso 1.22 libras (0.55 kg)
  • Dimensão 9.18 x 6.23 x 0.79 in. (23.32 x 15.82 x 2.01 cm)
  • Library of Congress subjects Nonprofit organizations - Marketing
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 98025934
  • Dewey Decimal Code 658.8

Sobre o autor

Peter C. Brinckerhoff is President of Corp-orate Alternatives, Inc, (CAi), one of the most innovative consulting and training firms in North America. Since 1982, Peter has consulted with thousands of not-for-profit staff and board members, and has been a featured speaker at meetings throughout the United States.
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

Mission-Based Marketing : How Your Not-for-Profit Can Succeed in a More Competitive World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Mission-Based Marketing : How Your Not-for-Profit Can Succeed in a More Competitive World

por Brinckerhoff, Peter C

  • Usado
Condição
Used - Very Good
ISBN 10 / ISBN 13
9780471296935 / 0471296937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mishawaka, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,72
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John. Used - Very Good. Used book that is in excellent condition. May show signs of wear or have minor defects.
Preço do item
€ 4,72
Frete grátis para USA
MISSION-BASED MARKETING How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More  Competitive World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

MISSION-BASED MARKETING How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World

por Brinckerhoff, Peter C.

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Usado - Very Good in Very Good dust jacket
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471296935 / 0471296937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Hobe Sound, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 6,61
€ 4,68 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Very Good in Very Good dust jacket. 1998. hardback. 0471296937 . Wiley Nonprofit Law, Finance And Management Series; 9.1 X 5.9 X 1.2 inches; 224 pages .
Preço do item
€ 6,61
€ 4,68 frete para USA
MISSION-BASED MARKETING How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More  Competitive World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

MISSION-BASED MARKETING How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World

por Brinckerhoff, Peter C.

  • Usado
  • Capa dura
Condição
Usado - Good in Good dust jacket
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471296935 / 0471296937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Hobe Sound, Florida, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 21,81
€ 4,68 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley. Good in Good dust jacket. 1997. Hardback. 0471296937 . Hardback edition with dust jacket. ; Wiley Nonprofit Law, Finance And Management Series; 9.1 X 5.9 X 1.2 inches; 214 pages .
Preço do item
€ 21,81
€ 4,68 frete para USA
Mission-Based Marketing: How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World (Wiley...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Mission-Based Marketing: How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World (Wiley Nonprofit Law, Finance and Management Series)

por Brinckerhoff, Peter C.

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471296935 / 0471296937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 37,52
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items. May be an ex-library book.
Preço do item
€ 37,52
Frete grátis para USA
Mission-Based Marketing: How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World (Wiley...
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Mission-Based Marketing: How Your Not-For-Profit Can Succeed in a More Competitive World (Wiley Nonprofit Law, Finance and Management Series)

por Brinckerhoff, Peter C

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780471296935 / 0471296937
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mt Prospect, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 47,19
€ 3,77 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley, 1998-02-27. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark,
Preço do item
€ 47,19
€ 3,77 frete para USA