Ir para o conteúdo

Taming the Search-And-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Taming the Search-And-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-To-Compare World Capa dura - 2009 - 1st Edição

por Jill Griffin

Informações do editor

Includes bibliographical references and index.

Detalhes

  • Título Taming the Search-And-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-To-Compare World
  • Autor Jill Griffin
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 274
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Jossey-Bass, U.S.A
  • Data de publicação 2009-03
  • Ilustrado Sim
  • ISBN 9780470345047 / 0470345047
  • Peso 1.05 libras (0.48 kg)
  • Dimensão 9.1 x 6.1 x 1.1 in. (23.11 x 15.49 x 2.79 cm)
  • Library of Congress subjects Customer services, Customer relations
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2008050160
  • Dewey Decimal Code 658.812

Sobre o autor

Jill Griffin, known to her clients as The Loyalty Maker, is an award-winning author, consultant, and speaker. Since 1988 she has led Austin-based Griffin Group, helping B2B and B2C firms, large and small, build fiercely loyal customers. She is the author of Customer Loyalty, which was named to Harvard Business School's Working Knowledge list and has been translated into six languages, as well as a co-authored book, Customer Winback. An in-demand speaker, Jill keynotes conferences worldwide. Reach Jill at www.loyaltysolutions.com.

Mais exemplares à venda

Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470345047 / 0470345047
Quantidade Disponível
1
Livreiro
DFW, Texas, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 3,77
€ 5,66 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
good. hardcover. dust jacket wear. light soiling on book edge.
Preço do item
€ 3,77
€ 5,66 frete para USA
Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World

por Griffin, Jill

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470345047 / 0470345047
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Mt Prospect, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 4,68
€ 3,77 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass, 2009-03-23. Hardcover. New. HARDCOVER, BRAND NEW, Perfect Shape, No Remainder Mark,
Preço do item
€ 4,68
€ 3,77 frete para USA
Taming the Search-and-Switch Customer : Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World

Taming the Search-and-Switch Customer : Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World

por Jill Griffin

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470345047 / 0470345047
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,66
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Wiley & Sons, Incorporated, John, 2009. Hardcover. Very Good. Disclaimer:A copy that has been read, but remains in excellent condition. Pages are intact and are not marred by notes or highlighting, but may contain a neat previous owner name. The spine remains undamaged. At ThriftBooks, our motto is: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,66
Frete grátis para USA
Taming the Search-And-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-To-Compare World

Taming the Search-And-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-To-Compare World

por Griffin, Jill

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470345047 / 0470345047
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 5,66
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Jossey-Bass, 2009. Hardcover. Good. Pages can have notes/highlighting. Spine may show signs of wear. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 5,66
Frete grátis para USA
Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Taming the Search-and-Switch Customer: Earning Customer Loyalty in a Compulsion-to-Compare World

por Griffin, Jill

  • Usado
  • Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780470345047 / 0470345047
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newport Coast, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 33,65
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Hardcover. Good. Access codes and supplements are not guaranteed with used items.
Preço do item
€ 33,65
Frete grátis para USA