Ir para o conteúdo

Teaching by Numbers: Deconstructing the Discourse of Standards and
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Teaching by Numbers: Deconstructing the Discourse of Standards and Accountability in Education Capa dura - 2009 - 1st Edição

por Peter Maas Taubman

Informações do editor

Includes bibliographical references.

Detalhes

  • Título Teaching by Numbers: Deconstructing the Discourse of Standards and Accountability in Education
  • Autor Peter Maas Taubman
  • Encadernação Capa dura
  • Número da edição 1st
  • Edição 1
  • Páginas 256
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Routledge
  • Data de publicação January 1, 2009
  • Features Bibliography, Index, Maps
  • ISBN 9780415962735 / 0415962730
  • Library of Congress subjects Teacher effectiveness - United States, Education - Standards - United States
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2008043464
  • Dewey Decimal Code 379.158

Revisões da mídia

Citações

  • Reference and Research Bk News, 11/01/2009, Page 217

Sobre o autor

______________________________________________________________________

Peter Taubman is Associate Professor of Education in the School of Education at Brooklyn College, where he teaches graduate courses in education and English.

Mais exemplares à venda

Teaching By Numbers: Deconstructing the Discourse of Standards and Accountability in Education
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Teaching By Numbers: Deconstructing the Discourse of Standards and Accountability in Education

por Maas Taubman, Peter (Author)

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780415962735 / 0415962730
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Exeter, Devon, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 3 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 196,42
€ 11,96 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Routledge, 2009. Hardcover. New. 1st edition. 242 pages. 9.19x6.10x0.70 inches.
Preço do item
€ 196,42
€ 11,96 frete para USA