![Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/808/446/9780415446808.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom Capa dura - 2008 - 2nd Edição
por Joanna Haynes
Informações do editor
Primeira linha
Chapter 1 is made up of episodes of classroom conversation between the author and some primary school children.
Detalhes
- Título Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom
- Autor Joanna Haynes
- Encadernação Capa dura
- Número da edição 2nd
- Edição 2
- Páginas 188
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Routledge
- Data de publicação 2008-07-01
- Features Bibliography, Index, Table of Contents
- ISBN 9780415446808 / 0415446805
- Peso 0.75 libras (0.34 kg)
- Dimensão 8.5 x 5.6 x 0.6 in. (21.59 x 14.22 x 1.52 cm)
- Library of Congress subjects Questioning, Discussion
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 2007045359
- Dewey Decimal Code 370.152
Sobre o autor
Mais exemplares à venda
![Children as Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/h/839/892/1589892839.0.m.jpg)
Children as Philosophers : Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom
por Joanna Haynes
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415446808 / 0415446805
- Quantidade Disponível
- 858
- Livreiro
-
Uxbridge, Greater London, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 179,48€ 9,55 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Hard Cover. New. New Book; Fast Shipping from UK; Not signed; Not First Edition; This fully revised second edition suggests ways in which you can introduce philosophical enquiry to your Personal, Social and Health Education and Citizenship teaching and across the curriculum.
Preço do item
€ 179,48
€ 9,55
frete para USA
![Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/808/446/9780415446808.IN.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Children as Philosophers: Learning Through Enquiry and Dialogue in the Primary Classroom
por Haynes, Joanna (Author)
- Novo
- Capa dura
- Condição
- Novo
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780415446808 / 0415446805
- Quantidade Disponível
- 2
- Livreiro
-
Exeter, Devon, United Kingdom
- Preço do item
-
€ 249,84€ 11,95 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Routledge, 2008. Hardcover. New. 2nd edition. 192 pages. 8.74x5.67x0.59 inches.
Preço do item
€ 249,84
€ 11,95
frete para USA