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The Handbook of Brand Management Capa dura - 1993
por David Arnold
A complete resource on managing brand names, the most powerful strategy in marketing. Brand names are now recognized as major corporate assets. Marketing managers must know the best strategies for promoting brand-name products, and under the new tax laws, financial managers will have to learn to put a monetary value on trade names.
Detalhes
- Título The Handbook of Brand Management
- Autor David Arnold
- Encadernação Capa dura
- Edição 1st Edition
- Páginas 288
- Volumes 1
- Idioma ENG
- Editorial Basic Books, Reading, MA
- Data de publicação 1993-03-21
- Ilustrado Sim
- Features Bibliography, Illustrated, Index
- ISBN 9780201632798 / 0201632799
- Peso 1.2 libras (0.54 kg)
- Dimensão 9.5 x 6.4 x 1 in. (24.13 x 16.26 x 2.54 cm)
- Library of Congress subjects Advertising - Brand name products - United, Brand name products - United States
- Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 92031025
- Dewey Decimal Code 658.827
Revisões da mídia
Citações
- Library Journal, 02/15/1993, Page 0
Sobre o autor
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