Ir para o conteúdo

Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues Capa dura - 1992

por John O'Shaughnessy (Editor)


Descrição da contracapa

With the globalization of markets, heightened competition within various market sectors, and more demands on companies to increase profits, it is of great importance to understand the most effective manner in which marketing managers can reach the appropriate consumer. It is also necessary to use effective systems and tools to study the actions and inactivity of potential buyers. Explaining Buyer Behavior provides the fundamentals needed to understand the various explanatory systems and methodologies used in the behavior sciences and to evaluate their findings, in particular the literature and findings on buyer behavior. The work also shows how to evaluate various findings on buyer behavior and how to discuss the strengths and weaknesses, as well as the applicability of these findings to marketing. In clear prose, John O'Shaughnessy discusses the key issues in modern philosophy, psychology, and sociology and their relevance for the student of marketing and buyer behavior. He exploits insights from many disciplines as to the many ways to derive understanding of behavioral phenomena, making it accessible not only to academics and students of marketing, but to professionals as well.

Detalhes

  • Título Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues
  • Autor John O'Shaughnessy (Editor)
  • Encadernação Capa dura
  • Edição U. S. EDITION
  • Páginas 400
  • Volumes 1
  • Idioma ENG
  • Editorial Oxford University Press, USA, 1992. 400p. Hardback.
  • Data de publicação 1992-06-04
  • Features Index, Table of Contents
  • ISBN 9780195071085 / 0195071085
  • Peso 1.74 libras (0.79 kg)
  • Dimensão 9.59 x 6.46 x 1.39 in. (24.36 x 16.41 x 3.53 cm)
  • Library of Congress subjects Consumer behavior - Methodology
  • Número da Biblioteca do Congresso dos Estados Unidos 91022140
  • Dewey Decimal Code 658.834
Voltar ao início

Mais exemplares à venda

Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues

  • Usado
  • Capa dura
Condição
UsedVeryGood
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Skokie, Illinois, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 31,40
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
UsedVeryGood. Pages are clean! The dust jacket is in rough shape, shows significant wear. This is a hardcover copy The binding is tight and in great condition Fast Shipping - Each order powers our free bookstore in Chicago and sending books to Africa!
Preço do item
€ 31,40
€ 3,78 frete para USA
Explaining Buyer Behavior : Central Concepts and Philosophy of Science Issues

Explaining Buyer Behavior : Central Concepts and Philosophy of Science Issues

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
Condição
Usado - Muito Bom
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Seattle, Washington, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 4 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 31,57
Frete grátis para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Oxford University Press, Incorporated, 1992. Hardcover. Very Good. Disclaimer:May have limited writing in cover pages. Pages are unmarked. ~ ThriftBooks: Read More, Spend Less.Dust jacket quality is not guaranteed.
Preço do item
€ 31,57
Frete grátis para USA
EXPLAINING BUYER BEHAVIOR: CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

EXPLAINING BUYER BEHAVIOR: CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES

por O'Shaughnessy, John

  • Usado
  • Muito Bom
  • Capa dura
  • first
Condição
Usado - Very Good
Edição
First Edition
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Eastbourne, East Sussex, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 47,92
€ 34,74 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New York, USA: Oxford University Press. Bound in clean blue cloth, with gilt titles to spine, this dated 1992 hardcover US First Edition is VG in VG jacket (unclipped). 385pp with 13 chapters, Discussion Questions, Name and Subject Index. Dustjacket rubbed top and bottom, otherwas all VG with clean interior. . Very Good. Hardcover. First Edition. 1992.
Preço do item
€ 47,92
€ 34,74 frete para USA
Explaining Buyer Behavior Central Concepts And Philosophy Of Science Issues (Hb 1992)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior Central Concepts And Philosophy Of Science Issues (Hb 1992)

por Oshaughnessy J.

  • Usado
  • Muito Bom
Condição
Usado - Muito Bom
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Indianapolis, Indiana, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 42,64
€ 11,99 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Very Good.
Preço do item
€ 42,64
€ 11,99 frete para USA
Explaining Buyer Behavior [ Behaviour ] - Central Concepts And Philosophy Of Science Issues

Explaining Buyer Behavior [ Behaviour ] - Central Concepts And Philosophy Of Science Issues

por O'Shaughnessy, John

  • Usado
  • Capa dura
  • Assinado
  • first
Condição
Usado
Edição
1st edition.
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
Newbury, Berkshire, United Kingdom
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 59,90
€ 12,57 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Oxford University Press, 1992. 1st edition.. Hardback. Cloth, dj, VG/VG. vi+385pp, tables & charts, index, SIGNED with inscription on the title page by the author to a fellow academic, Sporadic underlining in red pencil to the first 40pp, small coffee? stain on the foreedge, a nice copy in a slightly yellowed dustjacket. Detailed account of the ways in which it is possible to study the activity & inactivity of buyers & who to understand those findings.
Preço do item
€ 59,90
€ 12,57 frete para USA
EXPLAINING BUYER BEHAVIOR CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

EXPLAINING BUYER BEHAVIOR CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES

por OSHAUGHNESSY J.

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
NEW DELHI, Delhi, India
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 60,36
€ 14,20 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
OXFORD UNIVERSITY PRESS. NEW. All Books in Brand New condition��..Book May dispatch from the US or the UK Standard Delivery is usually 5 to 7 days Tracking whenever available
Preço do item
€ 60,36
€ 14,20 frete para USA
Explaining Buyer Behavior
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior

por John O'Shaughnessy

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
4
Livreiro
Woodside, New York, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 62,22
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Clarendon Press , pp. 396 . Hardback. New.
Preço do item
€ 62,22
€ 3,78 frete para USA
Explaining Buyer Behavior Central Concepts And Philosophy Of Science Issues (Hb 1992)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior Central Concepts And Philosophy Of Science Issues (Hb 1992)

por Oshaughnessy J.

  • Novo
Condição
Novo
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
New Delhi, India
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 72,73
€ 4,74 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
New/New. Brand New Original US Edition, Perfect Condition. Printed in English. Excellent Quality, Service and customer satisfaction guaranteed!
Preço do item
€ 72,73
€ 4,74 frete para USA
Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

Explaining Buyer Behavior: Central Concepts and Philosophy of Science Issues

por O'Shaughnessy, John [Editor]

  • Novo
  • Capa dura
Condição
Novo
Encadernação
Hardcover
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
1
Livreiro
San Diego, California, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 105,75
€ 5,16 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
Oxford University Press, 1992-06-04. Hardcover. New. New. In shrink wrap. Looks like an interesting title!
Preço do item
€ 105,75
€ 5,16 frete para USA
EXPLAINING BUYER BEHAVIOR CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.

EXPLAINING BUYER BEHAVIOR CENTRAL CONCEPTS AND PHILOSOPHY OF SCIENCE ISSUES

por OSHAUGHNESSY J.

  • Novo
Condição
Novo
Edição
USA Edition
ISBN 10 / ISBN 13
9780195071085 / 0195071085
Quantidade Disponível
5
Livreiro
ROANOKE, Virginia, United States
Avaliação do vendedor:
Este vendedor ganhou uma avaliação de 5 de 5 estrelas de Biblio clientes.
Preço do item
€ 169,84
€ 3,78 frete para USA

Mostrar detalhes

Descrição:
USA Edition . Brand New. New. Ship within 24hrs. Satisfaction 100% guaranteed. I Ships from multiple Locations I ""Special Note"" We do not Provide Service On APO & PO BOX Box addresses. Delivery with In 7-14 working Day Only. This Books ship from the United Kingdom & USA other locations in India depending on your location and availability.
Preço do item
€ 169,84
€ 3,78 frete para USA