Descrição:
Used - Good. Used book that is in clean, average condition without any missing pages.
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/362/605/9780075605362.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach Unknown - 1999
por Stanley Shapiro, William Perreault, E. Jerome McCarthy
Detalhes
- Título Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
- Autor Stanley Shapiro, William Perreault, E. Jerome McCarthy
- Encadernação unknown
- Edição Ninth Canadian E
- Editorial McGraw-Hill Ryerson, Limited, Toronto
- Data de publicação 1999
- ISBN 9780075605362
Mais exemplares à venda
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/362/605/9780075605362.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
por Shapiro, Stanley J.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, William
- Usado
- Condição
- Used - Good
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780075605362 / 0075605368
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Mishawaka, Indiana, United States
- Preço do item
-
€ 4,72Frete grátis para USA
Mostrar detalhes
Preço do item
€ 4,72
Frete grátis para USA
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/362/605/9780075605362.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
por Shapiro, Stanley J.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D.
- Usado
- Capa dura
- Condição
- Usado - Very Good
- Edição
- Ninth Canadian Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780075605362 / 0075605368
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Port Dover, Ontario, Canada
- Preço do item
-
€ 23,55€ 21,20Economize € 2,35!€ 8,02 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Toronto, ON, Canada: McGraw-Hill Ryerson, Limited, 1999. Ninth Canadian Edition. Hardcover. Very Good. 4to, Glossy boards. Some highlighting. Bright pages. 749 pages plus 50 page index.
Preço do item
€ 23,55€ 21,20
Economize € 2,35
!
€ 8,02
frete para USA
![Basic Marketing : A Global-Managerial Approach](https://d3525k1ryd2155.cloudfront.net/f/362/605/9780075605362.MH.0.m.jpg)
Foto de Stock: A capa pode ser diferente.
Basic Marketing : A Global-Managerial Approach
por Shapiro, Stanley J.; McCarthy, E. Jerome; Perreault, William D.
- Usado
- fair
- Capa dura
- Condição
- Usado - Fair
- Edição
- Ninth Canadian Edition
- Encadernação
- Hardcover
- ISBN 10 / ISBN 13
- 9780075605362 / 0075605368
- Quantidade Disponível
- 1
- Livreiro
-
Winnipeg, Manitoba, Canada
- Preço do item
-
€ 27,50€ 6,88 frete para USA
Mostrar detalhes
Descrição:
Westerville, OH, U.S.A.: Gregg/McGraw-Hill, 1999. Ninth Canadian Edition. Hard Cover. Fair/No Jacket. Large HC; 748 p. plus notes, glossary, and indices (incl. URL index). Book is in rough shape, back cover completely detached (but included), significant underlining. Still a usable copy. INCLUDES Learning Aid, 416 p. softcover, partly used by PO. A good value if you are interested in content rather than appearance. 4to - over 9¾" - 12" tall.
Preço do item
€ 27,50
€ 6,88
frete para USA